نیم‌نگاه سوپرجام ایتالیا به مدل اسپانیایی

سوپرجام ایتالیا امشب به شکل یک‌ تک‌بازی در خاک عربستان و در شهر ریاض در حال برگزاری است. دیداری بین قهرمان سری آ و قهرمان جام حذفی ایتالیا که امسال دو تیم اینتر و میلان هستند. به همین دلیل سوپرجام ایتالیا امسال دربی دلامدونینا است.

1792969

کازینی با تایید احتمال برگزاری سوپرجام ایتالیا به شکل اسپانیایی گفت: “اسپانیا زودتر از همه ایده برگزاری سوپرجام چهار تیمی را اجرا کرده و سری آ در حال بررسی این مدل است. این هم فرصت خوبی است و هیئت‌مدیره ما در ماه فوریه آن را بررسی خواهد کرد.”

1792970

کازینی به عنوان رئیس سری آ گفت: “ما از استقبالی که عربستانی‌ها از ما کردند راضی هستیم. این سومین بار است که برای برگزاری سوپرجام به این کشور می‌آییم. البته برگزاری سوپرجام در خارج از ایتالیا سابقه بیشتری دارد و امسال دوازدهمین دوره سوپرجام در خارج از کشور است. این فرصتی است برای تبلیغ فوتبال ایتالیا که ما از آن استقبال می‌کنیم.”


کد خبر : 1865502 |
28 دی 1401 ساعت 23:29 |
9.7K بازدید |

1
دیدگاه


رئیس سری آ می‌گوید سوپرجام ایتالیا ممکن است از سال‌های آینده به شکل سوپرجام اسپانیا و با حضور چهار تیم برگزار شود.

نیم‌نگاه سوپرجام ایتالیا به مدل اسپانیایی

به گزارش “ورزش سه”، لورنزو کازینی، رئیس لیگ سری آ، اعلام کرد ماه آینده میلادی تکلیف شکل برگزاری سوپرجام ایتالیا در سال‌های آینده مشخص خواهد شد. او گفت ایتالیا مایل است از مدل اسپانیایی‌ها تبعیت کند و سوپرجام ایتالیا را هم به شکل تورنمنتی با حضور چهار تیم در عربستان سعودی برگزار کند.

چند روز پیش بارسلونا در همین ورزشگاه رئال مادرید را شکست داد تا فاتح سوپرجام اسپانیا شود. هر دو تیم البته پیش از آن یک بازی دیگر انجام داده و حریفان خود را شکست داده بودند، چرا که سوپرجام اسپانیا با حضور چهار تیم برگزار می‌شود.



منبع