نیم ساعته کار رونالدو در ۲۰ بازی انجام شد!


دنزل دومفرایس، مدافع تیم ملی هلند، در نیمه اول بازی با آمریکا نمایشی فوق العاده ای از خود ارائه کرد.

نیم ساعته کار رونالدو در 20 بازی انجام شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان لوییس فان خال در نیمه اول بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی با دو گل برابر آمریکا به برتری دست یافته و در آستانه صعود به دور بعد قرار گرفتند. ابتدا و در دقیقه 10 این ممفیس دیپای بود که روی ارسال زمینی دنزل دومفرایس دروازه را باز کرد و مدافع جوان اینتر در دقایق پایانی نیمه نخست دقیقا ارسالی مشابه برای دالی بلیند داشت و این بازیکن توانست برتری هلند را دو برابر کند.

دنزل دومفرایس با ارسال دو پاس گل در فاصله ای کوتاه مقابل آمریکا به اولین بازیکن دنیای فوتبال از جام جهانی ۲۰۰۲ تبدیل شد که دو پاس گل در نیمه اول در یک بازی در مرحله حذفی در این تورنمنت ارسال کرده است. پیش از این مدافع هلندی، آخرین بار هاکان شوکور با لباس تیم ملی ترکیه و در دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۰۲ برابر کره جنوبی موفق به انجام چنین کاری شده بود.


کد خبر : 1857157 |
12 آذر 1401 ساعت 20:09 |
9.9K بازدید |

2
دیدگاه

شب درخشان دنزل دومفرایس:

همچنین دومفرایس تبدیل به اولین بازیکن تاریخ تیم ملی هلند شد که در نیمه اول یک مسابقه در جام جهانی، دو پاس گل برای هم تیمی های خود ارسال می کند. جالب اینجاست در شرایطی این بازیکن در فاصله تنها ۳۶ دقیقه موفق به ارسال دو پاس گل شد که کریستیانو رونالدو در ۲۰ تجربه خود در تاریخ رقابت های جام جهانی، فقط دو بار این کار را انجام داده است. جالب اینجاست دومفرایس در اواخر بازی موفق به گلزنی نیز شده و شب درخشان خود را تکمیل کرد.



منبع