هالند: از محوطه جریمه بیرون بروم که چه کنم؟


کد خبر : 1846046 |
09 مهر 1401 ساعت 23:03 |
9.3K بازدید |

11
دیدگاه

پپ گواردیولا
من و پپ درباره جزئیات هم با هم صحبت می‌کنیم. مثلا اینکه در مقابل فلان تیم چکار باید کرد یا در مقابل تیم دیگری باید چه کارهای خاصی در زمین انجام بدهیم. پپ اهل جزئیات است و من از این خصوصیت او خیلی خوشم می‌آید. کار کردن با او واقعا لذت‌بخش است.

ستاره نروژی خط حمله سیتی در آستانه این بازی حساس در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. هالند ضمن ستایش از گواردیولا و کوین دی‌بروینه به بعضی از انتقادهایی که به او وارد شده است پاسخ داد.

به گزارش “ورزش سه”، ارلینگ هالند ماشین گلزنی منچسترسیتی که امسال تابستان به این تیم پیوسته و این روزها امید اول گلزنی سیتیزن‌ها به حساب می‌آید فردا برای اولین بار حضور در دربی منچستر را تجربه می‌کند.

اتهام همکاری نکردن در روند بازی‌سازی تیم
من مهاجم هستم و طبیعتا دلم می‌خواهد هر چه بیشتر در محوطه جریمه باشم. دوست ندارم از محوطه بیرون بروم و به حاشیه‌ها نزدیک بشوم. آنجا بروم که چکار کنم؟ ما بازیکنان دیگری داریم که این کار را بکنند. این طرز تفکر من است که به نظرم منطقی می‌آید.



منبع


درباره کوین دی‌بروینه
کوین و من بهترین زوج را تشکیل داده‌ایم. او می‌داند من کجا هستم و من هم می‌دانم او چطور توپ را به خطرناک‌ترین شکل ممکن برای مدافعین حریف به من می‌رساند. من قبل از اینکه به سیتی بیایم وقتی بازیهای تیم را تماشا می‌کردم خودم را در زمین تصور می‌کردم و از همان زمان می‌دانستم که به راحتی می‌توانم با کوین هماهنگ بشوم. زوج من و کوین به نظرم رویایی بود و این را می‌توانید در این فصل ببینید. رویایی که محقق شده است.


ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی در آستانه دربی شهر منچستر و دیدار با یونایتد در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد.

هالند: از محوطه جریمه بیرون بروم که چه کنم؟

فشار ناشی از بازی در اولین دربی شهر منچستر
در دورتموند هم ما همیشه تحت فشار بودیم. در بازی‌های خانگی همیشه 80هزار نفر به سیگنال ایدونا پارک می‌آمدند. ما فوتبالیست‌ها به فشار هر روزه عادت داریم. من می‌دانم که تا ده یا پانزده سال آینده زندگی من اینطور سپری می‌شود پس از فشار و استرس ترسی ندارم.