هدیه گوتی به ستاره ناپولی: در مادرید منتظرتم!

به گزارش “ورزش سه”، کواراتسخلیا به یکی از چهره‎‌های جذاب این فصل رقابت‌های لیگ ایتالیا تبدیل شده و توانسته نقش مهمی را در صدرنشینی ناپولی ایفا کند. 
او که به تازگی از گرجستان به ایتالیا منتقل شده، در ابتدا با انتقادهای بسیاری روبرو بود اما خیلی زود توانایی‌هایش را به هواداران تیم جدیدش ثابت کرد و عملکرد درخشانش باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های اروپا او را زیر نظر بگیرند. 
علاقمندی باشگاه‌های بزرگ اروپایی باعث شد که شایعاتی درباره مقصد بعدی او به گوش برسد و مدیر برنامه‌اش اعلام کرد که کواراتسخلیا علاقه بسیار زیادی به رئال مادرید دارد. او نیز با تایید این موضوع گفت که از بچگی دوست داشته پیراهن رئال با اسم و شماره گوتی را داشته باشد اما این پیراهن در گرجستان موجود نبود. 

1832429

 



منبع


کد خبر : 1895843 |
24 اسفند 1401 ساعت 10:45 |
1.2K بازدید |

0
دیدگاه

این اظهارات باعث شد که گوتی از طریق الچیرینگیتو پیراهنش را برای این ستاره ناپولی ارسال کند و امضای خودش را هم روی آن بزند تا او را به رویای کودکی‌اش رسانده باشد. 
این ستاره سابق رئال مادرید همچنین نامه‌ای برای این بازیکن ارسال کرد که در آن نوشته شده بود:« برای خویچا، امیدوارم که این پیراهن را دوست داشته باشی و امیدوارم که رویاهایت به حقیقت تبدیل شوند. در مادرید منتظرت هستم!»


گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، پیراهن امضا شده‌اش را برای خویچا کواراتسخلیا فرستاد تا او را به آرزویش برساند.

هدیه گوتی به ستاره ناپولی: در مادرید منتظرتم!