هزینه بازسازی استادیوم آزادی: خیلی زیاد!


معاون وزیر ورزش اعلام کرد بازسازی استادیوم آزادی هزینه‌های بسیار زیادی دارد.

هزینه بازسازی استادیوم آزادی: خیلی زیاد!


کد خبر : 1922081 |
30 فروردين 1402 ساعت 21:09 |
1.4K بازدید |

0
دیدگاه

طبق اعلام معاون وزیر ورزش

به گزارش “ورزش سه” محمد پولادگر در حاشیه انتخاب ورزشکار قهرمان ایران درمورد سرعت کند بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: تعمیرات مقطعی از قبل هم بوده است. در سال‌های اخیر همیشه این شرایط وجود داشت و به هر حال سعی کردند این ورزشگاه را با تمام ویژگی‌هایی که دارد سرپا نگه دارند. مورد قبول هم هست، چون هم فیفا تایید می‌کند و تمام رویدادهای رسمی ما در همین ورزشگاه برگزار می‌شود. الان هم اراده بر این است که ما بتوانیم یک ورزشگاه مورد قبول و در شان کشورمان داشته باشیم. هزینه زیادی تخمین شده است، اما اجازه بدهید کارشناسان در این مورد اظهارنظر کنند.

وی درمورد انتشار خبرهایی درخصوص برکناری یا استعفای سجادی از وزارت ورزش، عنوان کرد: من نشنیده‌ام. این‌ها خبرهایی است که معمولاً شما دوست دارید و آن را درست می‌کنید! اگر دوست ندارید چرا سوال می‌کنید؟ چنین چیزی وجود ندارد. سجادی حضور دارد و به کارش هم ادامه خواهد داد.



منبع

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این ورزشگاه سرمایه ملی ما است و همگی تلاش می‌کنیم در شرایط خوبی رویدادهای ملی و مهم‌مان را در آنجا میزبانی کنیم. از همه مهمتر هم احترام به تماشاگران است. در این بازسازی‌ مدنظرمان است تا شرایطی فراهم کنیم که فضا برای تماشاگران ایده‌آل باشد.