هشدار به آینتراخت: اینجا تجمع نکنید؛ کتک می‌خورید!

دستورالعمل یوفا بندهای عجیب دیگری هم دارد. از جمله اعلام شده که هواداران آینتراخت نمی‌توانند شخصا به ورزشگاه بروند و تنها می‌توانند توسط اتوبوس‌هایی از پیش آماده شده به ورزشگاه بروند که توسط پلیس اسکورت خواهد شد.



منبع


کد خبر : 1843280 |
20 شهریور 1401 ساعت 20:40 |
8.7K بازدید |

4
دیدگاه

مارسی که امسال تابستان فعالیت قابل توجهی در بازار نقل و انتقالات داشت و ستاره‌هایی مثل الکسیس سانچس و ماتئو گوندوزی و اریک بایی را به خدمت گرفت هوادارانی پرشور دارد که با این خریدهای تابستانی امیدوارند تیم‌شان این فصل در چمپیونزلیگ نتایج خوبی بدست بیاورد.

به گزارش “ورزش سه”، آینتراخت فرانکفورت روز سه‌شنبه این هفته به فرانسه می‌رود تا در شهر مارسی با تیم این شهر دیدار کند. دیداری که در هفته دوم لیگ قهرمانان به میزبانی‌ فرانسوی‌ها برگزار می‌شود.

بر اساس دستورالعمل صادر شده توسط یوفا که در همکاری با پلیس فرانسه صادر شده است هواداران آلمانی در روز سه‌شنبه، روز برگزاری مسابقه، اجازه ندارند از ساعت 12 ظهر تا 2 بامداد روز بعد در خیابانها یا میدان‌های مناطق یک، دو، شش و هفت شهر مارسی تجمع کنند. هر گونه راه‌پیمایی هواداران آینتراخت در شهر مارسی هم ممنوع شده است.

اما شهرت بد هواداران مارسی در بازی‌های گذشته باعث شده یوفا از بیم ایجاد شورش و درگیری در این شهر دستورالعمل سخت‌گیرانه‌ای برای هواداران آینتراخت صادر کند. دستورالعملی که مسلما به مذاق آنها خوش نخواهد آمد.


یوفا در آستانه دیدار آینتراخت فرانکفورت و مارسی برای هواداران تیم آلمانی دستورالعمل‌ سخت‌گیرانه‌ای صادر کرد تا از ایجاد درگیری در شهر مارسی جلوگیری کند.

هشدار به آینتراخت: اینجا تجمع نکنید؛ کتک می‌خورید!

این در حالی است که باشگاه آینتراخت هم پیش از این در توصیه‌ای خطاب به هواداران از آنها خواسته بود برای اینکه آسیبی به آنها وارد نشود وقتی به مارسی سفر می‌کنند در بیرون از ورزشگاه از پوشیدن پیراهن تیم‌شان خودداری کنند.