هشدار به استقلالی: به لباس فرهاد مجیدی نزدیک نشوید!

با جدایی شیخ از استقلال، آرش رضاوند در حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی، پیراهن شماره هفت آبی‌ها را برای لیگ بیست و یکم انتخاب کرد اما طلسم شماره هفت برای ایرانی‌ها ادامه‌دار شد و آرش رضاوند هم نیم‌فصل بیشتر در استقلال نماند و به صورت قرضی به فولاد رفت.

1794672

در ادامه و با حضور استراماچونی، شیخ دیاباته به استقلال پیوست و دو فصل شماره هفت استقلال را پوشید تا این طلسم لااقل دست از سر بازیکنان خارجی استقلال بردارد و البته این بازیکن هم پس از آقای گلی در لیگ نوزدهم، فصل دوم خوبی را در استقلال طی نکرد.

1794673

در شروع فصل جدید و پس از تمدید دوساله قرارداد سیاوش یزدانی، یک خبر جالب منتشر شد: مدافع آبی‌ها پیراهن شماره هفت را می‌پوشد. خبری که شاید هواداران پیگیر استقلال را به فکر خروج احتمالی این بازیکن در میانه فصل انداخت!

1794671

بختیار اما زیر فشار انتظارات هواداران نیم‌فصل بیشتر در استقلال نماند تا پیراهن شماره هفت استقلال بر تن بازیکنی در ادامه فصل نرود. با شروع لیگ هفدهم این حسن بیت‌سعید بود که لباس شماره هفت استقلال را پوشید اما عملکرد پایین‌تر از سطح انتظار این بازیکن باعث شد تا وینفرد شفر در نیم‌فصل اجازه خروجش را صادر کرده و پیراهن شماره هفت این بار به یک خارجی برسد و او کسی نبود جز مامه تیام!


پیراهن شماره هفت استقلال بعد از خداحافظی فرهاد مجیدی تنها به شیخ دیاباته وفا کرده است.

هشدار به استقلالی: به لباس فرهاد مجیدی نزدیک نشوید!

به گزارش “ورزش سه” بعد از خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال، پیراهن شماره هفت استقلال به چنان ارزش و اعتباری در بین هواداران این تیم رسیده بود که کمتر بازیکنی فشار پوشیدن این پیراهن را تحمل می‌کرد.

با جدایی تیام از استقلال، این مارکوس نیومایر آلمانی بود که در ابتدای لیگ هجدهم پیراهن شماره هفت را تن زد و از قضا، او هم عاقبت خوشی در استقلال پیدا نکرد تا نیم‌فصل از این تیم جدا شود.

1794674

در نخستین فصل بعد از خداحافظی فرهاد، جاسم کرار، ستاره عراقی و پرطرفدار آن روزهای فوتبال ایران به استقلال پیوست و قرار بر این بود تا این شماره را بر تن کند اما پست اینستاگرامی فرهاد و تکذیب موضوع اجازه گرفتن جاسم از او، این بازیکن را از این کار منصرف کرد تا با همان شماره سیزده خود در استقلال مشغول به کار شود.


کد خبر : 1866506 |
04 بهمن 1401 ساعت 12:56 |
2.7K بازدید |

0
دیدگاه

فقط دیاباته قسر در رفت

تیام به دلیل قوانین رایج در فوتبال، اجازه پوشیدن پیراهن شماره هفت در لیگ داخلی را نداشت و تنها در لیگ قهرمان آسیا با این شماره برای استقلال به میدان رفت و البته تا می‌توانست، یاد و خاطره گلزنی‌های فرهاد با این لباس در آسیا را زنده کرد.

1794675

در ادامه پرویز مظلومی، سرمربی استقلال در لیگ پانزدهم هم ترجیح داد این شماره را به بازیکنی ندهد تا استرس و فشار مضاعف به بازیکنانش تحمیل نشود اما با حضور علیرضا منصوریان در راس کادر فنی استقلال، بختیار رحمانی، هافبک بازیساز و تازه‌وارد آبی‌ها شماره هفتِ مجیدی را بر تن کرد.

1794676
از بد حادثه، طلسم شماره هفت برای بازیکنان ایرانی استقلال دامن سیاوش یزدانی را هم گرفت تا مدافعی که کمتر کسی پیش‌بینی جدایی‌اش از استقلال را داشت، حالا با دستور ساپینتو از استقلال کنار گذاشته شود و این بازیکن هم به سیاهه بلندبالای بازیکنانی با سرنوشت ناتمام در استقلال با شماره هفت، اضافه شود.



منبع