هفته تلخ ژاوی؛ آخرین آپدیت از شرایط بحرانی بارسلونا!

اما رادیو کاتالاونیا امروز مدعی شد بر خلاف پیش بینی های ابتدایی، ژول کُنده بین چهار الی پنج هفته از میادین دور خواهد بود و این مدافع فرانسوی می تواند بارسلونا را در جریان بازی حساس برابر رئال مادرید یاری کند. اما از سوی دیگر به نظر می رسد مصدومیت رونالد آرائوخو جدی بوده و احتمال دارد این مدافع اروگوئه ای که در دیدار برابر تیم ملی ایران و در همان ثانیه های ابتدایی مصدوم شد، حتی تا دو ماه از میادین دور باشد. البته بارسلونا هنوز در مورد جراحی این بازیکن به جمع بندی نرسیده و احتمالا وضعیت آرائوخو طی 24 ساعت آینده معلوم خواهد شد.


چهار بازیکن بارسلونا در مقطع فیفادی مصدوم شدند تا ژاوی شرایط دشواری در هفته های بعد داشته باشد.

هفته تلخ ژاوی؛ آخرین آپدیت از شرایط بحرانی بارسلونا!

لوییس فان خال اخیرا در کنفرانس مطبوعاتی تأیید کرد که شرایط دیپای خوب به نظر نمی رسد و او به مشکل عضلانی به بارسلونا برگشته تا مورد مداوا قرار گیرد. علاوه بر این فرانکی دی‌یونگ نیز در همان نیمه دچار مشکل عضلانی شده و برای احتیاط تعویض شد. فدراسیون فوتبال هلند اعلام کرد که این بازیکن نیز برای ادامه روند درمان به بارسلونا بازمی گردد.



منبع

اما دو ستاره هلندی بارسلونا یعنی ممفیس دیپای و فرانکی دی‌یونگ نیز در بازی برابر لهستان دچار آسیب دیدگی شدند. دیپای که پس از گلزنی در لالیگا مقابل الچه با لباس بارسلونا راهی اردوی هلندی شده بود، در بازی برابر لهستان مصدوم شده و زمین را ترک کرد.


کد خبر : 1845136 |
02 مهر 1401 ساعت 17:41 |
5.2K بازدید |

2
دیدگاه

ویروس فیفادی در نوکمپ؛

به گزارش “ورزش سه”، ژول کُنده و رونالد آرائوخو دو مدافع ثابت بارسلونا در این فصل در تعطیلات بازی های ملی در ترکیب تیم های فرانسه و اروگوئه آسیب دیدند و این بدترین خبر ممکن برای بارسلونا و ژاوی بود که تا پیش از این مقطع نتایج بسیار خوبی در لالیگا کسب کرده بودند. در بیانیه باشگاه بارسلونا آمده است: “آزمایش‌های انجام شده امروز صبح روز در تاریخ 24 سپتامبر نشان می دهد ژول کُنده از ناحیه عضله دو سر ران چپ آسیب دیده است. او فعلا از میادین دور خواهد بود و با توجه به روند ریکاوری، زمان دوری این بازیکن از میادین مشخص می شود.”