هماهنگی انجام شد؛ ریکاوری ملی پوشان در تیم ملی


کد خبر : 1844852 |
31 شهریور 1401 ساعت 11:43 |
714 بازدید |

0
دیدگاه

نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال در این باره می گوید: « جمعه هفته قبل همراه کی‌روش، قنبرزاده، سهیل مهدی و کشوری‌فر جلسه‌ای در مرکز ملی فوتبال داشتیم. با توجه به تمرینی که کی‌روش برای تیم ملی پیش‌بینی کرده در مورد تقویم با دوستان مشورت کردیم و تمرین تیم ملی نیز متناسب با برنامه‌های تیم ملی انجام شده است. قنبرزاده و سهیل مهدی با مدیران باشگاه‌ها صحبت کردند. کی‌روش نیز به صورت اختصاصی با مربیانی که بازیکنان داخلی را در تیم ملی دارند صحبت کرد. تعامل و همبستگی بین تیم‌های باشگاهی و تیم ملی در نوع خودش بسیار عالی بوده است و باید این مسیر را طی کنیم.»



منبع


با هماهنگی های صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال با باشگاه ها از این پس بعد از هر مسابقه ملی پوشان در اردوی تیم ملی حاضر می شوند تا در کمپ ریکاوری کنند.

هماهنگی انجام شد؛ ریکاوری ملی پوشان در تیم ملی

به گزارش “ورزش سه”، این تنها مختص بازیکنان داخلی تیم ملی خواهند بود. سازمان لیگ تصمیم گرفته تا شروع جام جهانی 6 هفته دیگر از مسابقات لیگ برتر را برگزار کند. بر اساس برنامه طراحی شده از سوی کارلوس کی روش در پایان هر هفته از مسابقات لیگ برتر ملی پوشان در اردوی تیم ملی در تهران حاضر می شوند تا تمرینات ریکاوری را زیر نظر کارلوس کی روش و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی سپری کنند. معمولا بازیکنان در باشگاه ها روز بعد از مسابقه ریکاوری می کنند و فردای روز ریکاوری هم در صورتی که بازی های در فاصله زمانی یک هفته برگزار شود، تعطیل هستند.