همیشه مهار مسی سخت‌تر از رونالدو بود

به گزارش “ورزش سه”، دیِگو گودین به پایان فوتبالش نزدیک می شود. او که بهترین دوران فوتبالش را در اتلتیکو تجربه کرد و در سال 2014 با این تیم قهرمان لالیگا شد، اکنون در فوتبال آرژانتین و برای ولزسارسفیلد بازی می کند. مصدومیت های متوالی باعث شد تا او از فوتبال اروپا برود و خوشبین است در سال 2023 با ولزسارسفیلد به فرم خوبش برگردد. گودین که سابقه حضور در چهار جام جهانی را دارد، افتخار می کند زمانی مقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بازی می کرد.

1794962

دیِگو گودین، ستاره اروگوئه‌ای سابق اتلتیکومادرید، می گوید برای او همیشه مهار لیونل مسی دشوارتر از رونالدو بود.

همیشه مهار مسی سخت‌تر از رونالدو بود

او به ESPN گفت:«زمانی که در فوتبال اروپا بازی می کردم، هم خوش شانس بودم که برابر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار گرفتم و هم بدشانس. چرا بدشانس؟ چون اگر مسی در بارسا نبود و رونالدو هم برای رئال بازی نمی کرد، با اتلتیکو چند قهرمانی بیشتر در لالیگا کسب می کردم و قطعا حالا یک قهرمانی چمپیونزلیگ نیز در کارنامه داشتم(اتلتیکو دو فینال لیگ قهرمانان را به رئال باخت). از سوی دیگر افتخار می کنم در دوران مسی و رونالدو فوتبال بازی کردم.»

1027185

در مقطعی یادم است او را می زدیم ولی بلند می شد و به حرکتش ادامه می داد. یعنی با خطا هم متوقف نمی شد. هرگز هم به من گلایه نکرد و من در زمین با هموطنم لوییس سوارز بیشتر جر و بحث می کردم تا با مسی.»



منبع


کد خبر : 1866707 |
05 بهمن 1401 ساعت 16:00 |
411 بازدید |

0
دیدگاه

مسی را می‌زدم ولی متوقف نمی‌شد!

گودین در مورد مهار مسی و رونالدو گفت:«برای خود من همیشه مهار مسی دشوارتر بود. او استعداد ذاتی دارد و چه به او فضا می دادیم و چه نمی دادیم، کار خودش را می کرد. سرعت و فرم دریبل زدنش بی‌نظیر است. در یک لحظه می تواند از دست شما فرار کند و یک گل بزند یا پاس منجر به گل بدهد. 

1794963