واکنش اینتری‌ها به گل یووه: مثل راگبی، با دست و پا!


هواداران اینترمیلان اعتراض شدیدی نسبت به گل مشکوک یوونتوس در نیمه اول بازی امشب داشتند.

واکنش اینتری‌ها به گل یووه: مثل راگبی، با دست و پا!

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس با تک گل فیلیپ کاستیچ نیمه اول بازی حساس امشب مقابل اینترمیلان را به سود خود به پایان رساند. این تک موقعیت جدی شاگردان مکس آلگری بود که به گل ختم شد و اعتراض شدید اعضای تیم میزبان را نیز به همراه داشت.

هواداران اینتر بلافاصله بعد از این اتفاق در شبکه های اجتماعی به انتقاد از داور بازی پرداخته و تصمیم او را ناعادلانه دانستند. آنها با انتشار تصاویری از ورزش راگبی که در حین حمله می توان از دست هم استفاده کرد، گل یووه را به آن تشبیه کرده و نسبت به آن اعتراض کردند.

1833946
1833947



منبع


کد خبر : 1896676 |
29 اسفند 1401 ساعت 00:44 |
494 بازدید |

0
دیدگاه

بازیکنان اینتر معتقد بودند صحنه گل حریف با خطای هند آدرین رابیو شروع شده و دنیله کیفی باید آن را مردود اعلام می کرد؛ داور بازی اما چنین نظری نداشت تا شبکه های اجتماعی بلافاصله با اعتراضات تند هواداران اینتر پر شود.

1833950

کیفی بلافاصله بعد از گل یووه در سوت خود دمید تا خوشحالی شاگردان آلگری خیلی دوام نداشته باشد؛ آنها برای از سر گیری شادی خود چشم به داور بازی دوخته بودند که از طریق گوشی با همکاران خود در بخش VAR ارتباط برقرار کرده بود. بعد از انتظاری طولانی، کیفی شخصا به بررسی صحنه پرداخته و در میان تعجب اینتری ها گل یووه را صحیح اعلام کرد.

1833948

در دقیقه 23 بازی آدرین رابیو با یک کنترل سینه از میانه میدان صاحب توپ شد و سپس آن را به فیلیپ کاستیچ رساند تا این بازیکن با ضربه این دقیق و زمینی دروازه حریف را باز کند؛ در شروع این حرکت توپ به دست بازیکن فرانسوی برخورد کرد. از آنجایی که دست او بسته بود تشخیص خطای هند بسیار سخت بود و داور برای اتخاذ تصمیم درست دست به دامن VAR شد.

1833951