واکنش مجیدی به کسب اولین پیروزی در لیگ امارات

او اظهار داشت: بازی تاکتیکی خوبی داشتیم و به بازیکنان به خاطر جنگندگی و روحیه عالی تبریک می گویم. الوحده تیم ممتازی است اما توانستیم آنها را مهار کرده و مانع از ایجاد موقعیت توسط آنها شویم.

مجیدی در پایان گفت: من به اسماعیل مطر به خاطر ادامه بازی تا این سن تبریک می گویم و از دیدن او خوشحالم. خاطرات بازی در اینجا با او را به یاد آوردم. زمانیکه به عنوان بازیکن در امارات بازی می کردم، به یاد دارم که او را دیدم و شهرت او ثابت کرد که سن فقط یک عدد است.



منبع


فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء گفت که نتیجه خوبی کسب کردیم ولی باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم.

واکنش مجیدی به کسب اولین پیروزی در لیگ امارات

سرمربی اتحاد کلباء خاطرنشان کرد: تنها تفاوت دیدار با البطائح و الوحده این است که حریف را خوب آنالیز کردیم. ما امروز نتیجه خوبی کسب کردیم ولی باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم.

وی ادامه داد: چیزی که از پیروزی مهمتر بود، این بود که بازیکنان تمام توانشان را در زمین گذاشتند. این برای من خیلی مهم است. از آنها تشکر می کنم.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال اتحاد کلبا توانست در یک دیدار سخت برابر میزبان خود الوحده به پیروزی برسد. لئوناردو اسپادیسو بازیکن 22 ساله و برزیلی ببرها در این مسابقه تک گل تیمش را به ثمر رساند.

وی گفت: با وجود قدرت الوحده، استراتژی برد را به نمایش گذاشتیم و با کسب سه امتیاز به مهمترین دستاورد بازی دست یافتیم.

فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء در پایان این بازی و در نشست خبری گفت: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می گویم. بازی بسیار باکیفیتی بود. واقعیت این است که الوحده تیم خوب و باکیفیتی است. با استراتژی که داشتیم توانستیم به گل برسیم. از بازیکنانم تشکر می کنم.


کد خبر : 1843135 |
20 شهریور 1401 ساعت 01:22 |
5.1K بازدید |

0
دیدگاه

تیم قدرتمندی را شکست دادیم، آنها را خوب آنالیز کردیم