واکنش ملی‌پوشان به حضور کی‌روش و اردوی اتریش

گفتنی است؛ کاروان تیم ملی صبح امروز تهران را به مقصد وین ترک کرد تا اردوی تدارکاتی خود را در اتریش برپا کند. تیم ملی در اتریش دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال در روزهای یکم و پنجم مهرماه برگزار خواهد کرد.



منبع

**وحید امیری: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر تمرینات خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پشت سر می‌گذاریم و امیدوارم کمپی که شروع کرده‌ایم و دو بازی خیلی مهم و حساس در راه آماده‌سازی تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با موفقیت پشت سر بگذاریم.

**ابوالفضل جلالی: کی‌روش مربی بسیار بزرگی است، خیلی خوشحالم با او کار می‌کنم و این موضوع سبب افتخار من است.

**مهدی ترابی: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر همه بچه‌ها آماده هستند و تمرکز بالایی دارند. ان‌شاءالله با حضور لژیونرها شرایط بهتر می‌شود و در دو بازی آینده عملکرد قابل قبولی خواهیم داشت.

صحبت‌های کوتاه برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال قبل از سفر به اتریش را در ادامه می‌خوانید:

به گزارش “ورزش سه”، بخش رسانه‌ای فدراسیون فوتبال قبل از سفر اعضای این تیم به اتریش دقایقی با بازیکنان به گفت و گو نشست و این مصاحبه ها در قالب یک ویدئو منتشر شد.


کد خبر : 1844231 |
27 شهریور 1401 ساعت 12:48 |
2.5K بازدید |

0
دیدگاه

گفت و گوی کوتاه با ستاره‌های تیم‌ملی قبل از اردو


بازیکنان تیم ملی فوتبال نظرات خود را قبل از اعزام به اتریش درباره وضعیت این تیم و حضور کارلوس کی‌روش بیان کردند.

واکنش ملی‌پوشان به حضور کی‌روش و اردوی اتریش

**مرتضی پورعلی‌گنجی: دو بازی خیلی خوب در اردوی تدارکاتی خود در اتریش داریم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنیم تا برای جام جهانی آماده شویم.

**پیام نیازمند: انشاالله با اضافه شدن بازیکنان لژیونر در اتریش بتوانیم با نفرات کامل تمرین کنیم و در دو بازی پیش رو مقابل سنگال و اروگوئه نتایج خیلی خوب بگیریم تا خواسته کادر فنی و مردم برآورده شود.