ولخرجی نجومی واندا در پاریس؛ نیم میلیون یورو در ماه!

به گزارش “ورزش سه”، یک رسانه آرژانتینی در گزارشی مدعی شد واندا نارا، همسر مائورو ایکاردی زمانی که به همراه این فوتبالیست آرژانتینی در پاریس زندگی می‌کرد ولخرجی‌هایی عجیب داشت و در هر ماه چیزی نزدیک به 500 هزار یورو هزینه می‌کرد.

روزنامه‌نگار آرژانتینی می‌گوید مائورو ایکاردی زمانی که با پاری سن ژرمن قرارداد داشت دستمزدی معادل 10 میلیون یورو در سال دریافت می‌کرد. اگر متوسط هزینه‌های نارا را نیم میلیون یورو در نظر بگیریم بیش از نیمی از دستمزد ایکاردی صرف هزینه‌های همسرش می‌شد. البته واندا نارا به عنوان مدیر برنامه‌های همسرش فعالیت می‌کند و از این محل درآمد قابل توجهی دارد و تنها به دستمزد شوهر فوتبالیستش وابسته نیست.

این گزارش می‌گوید بخش مهمی از هزینه‌های ماهانه واندا نارا برای ساخت خانه‌ای جدید در شهر میلان بوده است. از جمله موارد مهم هزینه‌های او پرداخت شهریه بالای مدارس خاصی است که فرزندان او و مائورو ایکاردی در آنها مشغول تحصیل هستند.


گزارشی از ولخرجی‌های عجیب و غریب همسر و مدیر برنامه‌های مائورو ایکاردی در پاریس، خبرساز شده است.

ولخرجی نجومی واندا در پاریس؛ نیم میلیون یورو در ماه!

مائورو و واندا حالا که ستاره آرژانتینی به گالاتاسارای پیوسته برای زندگی راهی ترکیه و شهر استانبول شده‌اند. ایکاردی در ترکیه دستمزدی به مراتب کمتر از پاریس می‌گیرد و واندا در استانبول نمی‌تواند به اندازه فرانسه ولخرجی کند.



منبع


کد خبر : 1844676 |
29 شهریور 1401 ساعت 23:59 |
1.5K بازدید |

0
دیدگاه

آگوستو تارتوفولی با انتشار یک گزارش تحقیقی همراه با اسناد هزینه‌های واندا نارا نشان داد که همسر ایکاردی در هر ماه نیم میلیون یورو هزینه می‌کرد.