پاتک پی‌اس‌جی به رئال: مذاکره با امباپه برای تمدید


کد خبر : 1943008 |
19 خرداد 1402 ساعت 22:46 |
31.4K بازدید |

15
دیدگاه

پاری سن ژرمن به همین دلیل از همین حالا مذاکرات با امباپه را آغاز کرده و امیدوار است او را راضی به تمدید قراردادش کند. پی‌اس‌‌جی به ستاره فرانسوی قول داده که پروژه باشگاه با قدرت ادامه خواهد داشت و در پنجره نقل و انتقالات تابستان چند بازیکن برجسته به تیم اضافه خواهند شد. 


یک رسانه فرانسوی می‌گوید پاری سن ژرمن برای اینکه سال آینده شاهد انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید نباشد مذاکرات برای تمدید قرارداد ستاره فرانسوی را آغاز کرده است.

پاتک پی‌اس‌جی به رئال: مذاکره با امباپه برای تمدید

1855031



منبع

به گزارش “ورزش سه”، با اینکه کیلیان امباپه در ماه مه 2022 قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید کرد تا رئال مادرید را به شدت عصبانی کند اما از همان زمان و به خصوص در ماه‌های اخیر بازار شایعات درباره تمایل دوباره رئال به این ستاره فرانسوی داغ بوده است.

در فرانسه لوپاریزین مدعی شد پاری سن ژرمن برای اینکه سال آینده تابستان شاهد انتقال امباپه به برنابئو نباشد، از همین حالا مذاکرات با او را برای تمدید قرارداد آغاز کرده است.

امباپه با اینکه در روزهای اخیر تایید کرده که فصل آینده در پاریس بازی خواهد کرد اما درباره تابستان آینده سکوت در پیش گرفته است.

این در حالی است که در هفته‌های گذشته به نظر می‌رسد کیلیان امباپه از شرایط خود در پی‌اس‌جی راضی نیست و به خصوص جدایی چند ستاره بزرگ مثل لیونل مسی، سرخیو راموس و احتمال جدایی نیمار  او را نگران فصل آینده پی‌اس‌جی کرده است. در این روزها رسانه‌های اسپانیایی گزارش می‌دهند که فلورنتینو پرز برای تابستان آینده کیلیان امباپه را هدف گرفته و امیدوار است بتواند او را به عنوان بازیکن آزاد راهی مادرید کند.

1854905

لوپاریزین می‌گوید در قرارداد سال گذشته امباپه بندی برای تمدید اتوماتیک وجود ندارد و این ستاره فرانسوی تابستان 2024 به پایان قراردادش با پاری سن ژرمن خواهد رسید. یک بند در قرارداد امباپه توسط برخی رسانه‌ها اشتباه تفسیر شده و آنها ادعا کرده‌اند که پی‌اس‌جی می‌تواند قرارداد او را یک فصل دیگر به صورت اتوماتیک تمدید کند. اما لوپاریزین می‌گوید این بند اختیار تمدید اتوماتیک را در اختیار امباپه گذاشته است و نه باشگاه.