پاسخ عجیب رییس اینتر درباره استخدام پپ

کونته سخت‌ترین مربی من بود، سیمونه راحت‌ترین. او قابلیت‌های مربیگری فوق‌العاده‌ای دارد. وقتی من و سیمونه قبل از مسابقه هم را می‌بینیم، من بیش‌تر از او عصبی هستم. او برای من یک موهبت است.»


کد خبر : 1942910 |
19 خرداد 1402 ساعت 15:02 |
1.2K بازدید |

0
دیدگاه

فینال سی‌ال

به گزارش “ورزش سه”، رییس باشگاه اینتر در مصاحبه‌ای طولانی با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان، در آستانه فینال لیگ قهرمانان از نحوه کار در اینتر و تعامل با مربیانش حرف زد.

او از توصیه رییس سابق اینتر به خودش هم پرده برداشت: «یک بار ماسیمو موراتی به من گفت: “استیون عزیز، در دوره ریاستم اشتباهات زیادی مرتکب شدم، یکی‌اش تمرکز زیاد روی مهاجمان بزرگ بود. وقتی شروع به خریدن مدافعان کردم، قهرمانی‌ها هم شروع شد.” او به والتر ساموئل اشاره کرد. این درس مهمی بود.

فردا اینتر با یکی از بهترین مربیان تاریخ یعنی پپ گواردیولا روبرو می‌شود. آیا ژانگ دوست ندارد یک مربی مثل او می‌داشت؟ «او مربی خوبی است. او هر جامی که در آن بوده را برده اما من ترجیح می‌دهم با مربیانی کار کنم که تجربه سری A را دارند. به منچسترسیتی هم احترام می‌گذارم، تیم فوق‌العاده‌ای است، اما کیفیت لازم برای رویارویی با آن‌ها را داریم.»



منبع


استیون ژانگ، رییس باشگاه اینتر گفت که اگر فرصتش را داشته باشد، باز هم پپ گواردیولا را استخدام نمی‌کند.

پاسخ عجیب رییس اینتر درباره استخدام پپ

ژانگ گفت: «شرکت سونینگ سرمایه‌گذاری عظیمی در اینتر انجام داده. گاهی اوقات از بعضی از باشگاه‌های انگلیسی هم بیش‌تر خرج کرده. اما به خاطر حق پخش تلویزیونی، فاصله بین سری A و لیگ برتر خیلی زیاد است.

من کاملا در اینتر حل شده‌ام اما هیچ‌وقت در مسایل فنی دخالت نمی‌کنم. هر تصمیمی که اینزاگی بگیرد، به آن احترام می‌گذارم. به عنوان رییس باشگاه، متنفرم از این که بخواهند به من یاد بدهند چطور باشگاه را اداره کنم، برای همین این اشتباه را در مورد بقیه نمی‌کنم.»

1884918

از روز اولی که اینتر را خریدیم، می‌خواستم کونته روی نیمکت بنشیند. او یک مربی سرسخت با شخصیت عالی است. فکر نمی‌کنم هیچ‌وقت او را خوشحال یا در حال لبخند زدن دیده باشم. او بعد از برد، بلافاصله به بازی بعدی فکر می‌کرد. هیچ وقت آرام یا راضی نبود.

فوتبال مسحور کننده است چون همیشه پول برنده نمی‌شود و ممکن است ایده‌های نو، شور و هیجان و رقابت‌طلبی جای آن را بگیرد. امیدواریم که فردا این طور شود.