پاسخ مورایس به سوالی در مورد کی‌روش

به گزارش “ورزش سه”، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر آلومینیوم اراک ضمن خوشامدگویی صمیمانه به خبرنگاران اینطور حرف‌هایش را درباره این مسابقه آغاز کرد: این تیم چند سالی است که خوب فوتبال بازی می‌کند. فرصتی پیدا کردم و چند بازی اخیر این تیم را تماشا کردم. می‌توانم بگویم تیم خوبی هستند و خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند. فکر می کنم این‌ها دلایلی هستند که می‌توانیم فردا انتظار یک بازی خوب و زیبا را داشته باشیم.
او ادامه داد: این یک بازی خانگی برای ماست که ما می‌خواهیم در کنار نتیجه یک بازی خوب برای خودمان و هواداران داشته باشیم. من هیچ وقت درباره نتیجه صحبت نمی‌کنم، چون چیزی است که از کنترل من خارج است و هیچ وقت حدس نمی‌‎زنم. ولی می‌توانم بگویم که جو تیمی بسیار خوبی داریم و همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود.
سوال اول از مورایس درباره  آخرین شرایط فرناندز بود و اینکه آیا این بازیکن پرتغالی به مصاف روز آینده برابر آلومینیوم می‌رسد یا خیر که سرمربی سپاهان در واکنش به این سوال گفت: وقتی این سوال را می‌پرسید یعنی اطلاعاتی در این مورد دارید. بله ایشان مصدومیت درجه یک دارد و طبیعتا در بازی فردا غایب خواهد بود.
مورایس درباره زمزمه‎‌هایی که درباره جلسه کی‌روش با او و ساپینتو شنیده شده است، بیان کرد: نه من جلسه ای با کارلوس کی روش نداشته ام.
سوال بعدی از مورایس این بود که با توجه به عدم نتیجه‌گیری سپاهان مقابل دو تیم فولاد خوزستان و ذوب‌آهن که ساختار دفاعی داشته‌اند آیا برای بازی روز آینده مقابل آلومینیوم که این تیم هم با سبکی مشابه بازی خواهد کرد راهکار ویژه‌ای دارد یا خیر. سرمربی سپاهان در واکنش به این سوال گفت: من این را به این دلیل نمی‌بینم. البته این طبیعی است که وقتی سپاهان هستید تیم های حریف تفکراتشان به این سمت می رود که دفاع خوب کنند و این نشان می‌دهد تیم ما کیفیت خوبی دارد. در حال کار کردن هستیم و هیچ وقت هم تمام نمی‌شود. وقتی شما می‌خواهید یک تیم بهتر داشته باشید باید کار روزانه داشته باشید. درباره بازی تهاجمی برمی‌گردد به کیفیت، تمرکز و جزئیات. واضح است که به یکباره همه چیز تغییر نمی‌کند و روز به روز و هفته به هفته باید کار کنیم تا بتوانیم شرایط را بهتر و بهتر کنیم. این را به عنوان یک چالش می‌بینم؛ وقتی‌ با تیم‌های تدافعی بازی می کنیم. ما هم دنبال راه حل هستیم تا رو به جلو حرکت کنیم.
سرمربی پرتغالی سپاهان در واکنش به این سوال که آیا شناخت لازم از لیگ ایران را پیدا کرده یا خیر بیان کرد: ما هیچ وقت همه چیز را نمی‌دانیم. حتی اگر بیست سال در این لیگ مربیگری می‌کردم. در لیگ جدید تیم‌ها جدید هستند و مربی ها جدید هستند. نمی دانیم مربیان چه کاری انجام داده اند. وقتی می‌گویم هنوز شناخت ندارم، منظورم این است که از فرهنگ فوتبال ایران و فرهنگ بازیکنان اطلاعاتی ندارم. اینکه چطور در سال های زیاد مردم فوتبال بازی کرده اند و چطور پیشرفت کرده اند. می خواهیم با شرایط بیشتر آشنا شویم تا کارهای مثبت انجام بدهیم تا به هدف های فوق العاده خودمان برسیم. هنوز استاد نشدم ولی بعد از سال ها مربیگری می توانم خیلی زود وفق پیدا کنم و امکان بیشتری برای موفقیت تیم فراهم کند.
او سپس درباره تعطیلات لیگ در فاصله فیفادی بیان کرد: این تعطیلات فکر نکنم بار منفی برای ما داشته باشد و فکر می کنم مثبت هم خواهد بود. باعث می شود که تیم کمتر فکر کند و بعد از تعطیلات بازیکنان با ذهن بازتری برگردند. ما هم در این زمان می توانیم روی جزئیات کار کنیم تا بتوانیم تیم را ارتقا بدهیم. این زمان کوچک فکر می کنم برای ما مفید خواهد بود.



منبع
کد خبر : 1842892 |
18 شهریور 1401 ساعت 21:17 |
34.6K بازدید |

14
دیدگاه

تعطیلات لیگ برتر برای ما مفید خواهد بود؛


سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید جلسه‌ای با کارلوس کی‌روش برگزار نکرده است.

پاسخ مورایس به سوالی در مورد کی‌روش