پاسخ نایک به آدیداس: رونالدوها، امباپه و رونالدینیو


شرکت نایک از تبلیغ جدید خود به مناسبت جام جهانی رونمایی کرد که تعدادی از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال در آن حضور دارند.

پاسخ نایک به آدیداس: رونالدوها، امباپه و رونالدینیو

نایک که در دوره‌های گذشته جام جهانی و دیگر تورنمنت‌های بزرگ فوتبالی با تبلیغ‌های پرستاره و خلاقانه خود مورد توجه قرار گرفته بود برای جام جهانی 2022 هم با دست پر وارد میدان شده است.

تبلیغ نایک با حضور چندین نفر از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال از جمله کیلیان امباپه، رونالدینیو، کریستیانو رونالدو، رونالدو نازاریو، کوین دی‌بروینه و فیل فودن منتشر خواهد شد.

اولین زوجی که مقابل هم قرار می‌گیرند تا با تکنیک فوتبالی‌شان رقابت کنند کیلیان امباپه و رونالدینیوی جوان هستند. زوج بعدی رونالدو نازاریو و کریستیانو رونالدو هستند. ویرژیل فن‌دایک، کوین‌دی‌بروینه و فیل فودن هم در ادامه این تبلیغ به روی صحنه می‌آیند.



منبع


کد خبر : 1854017 |
26 آبان 1401 ساعت 20:40 |
3.4K بازدید |

0
دیدگاه

به گزارش “ورزش سه”، بعد از آنکه شرکت آدیداس در روزهای گذشته تبلیغ خود به مناسبت جام جهانی قطر را منتشر کرد رقیب بزرگ این شرکت، نایک، هم امروز از تبلیغ جدید خود پرده برداشت.

بر اساس سناریوی این تبلیغ، داستان از یک آزمایشگاه سری در شهر ژنو آغاز می‌شود. دانشمندان در این آزمایشگاه امیدوارند دنیایی مجازی خلق کنند که به آنها اجازه بدهد چند نفر از بهترین فوتبالیست‌های گذشته را مقابل بهترین ستاره‌های حال حاضر فوتبال قرار داده و رقابت آنها را تماشا کنند.