پای کاپیتان مس رفسنجان به گلزنی باز شد(عکس)

به گزارش “ورزش‌سه”، لیگ بیست و دوم برای مس رفسنجان در بخش دفاعی و هجومی عجیب و نادر پیش رفته است. آنها اگرچه دو گل در بازی روز گذشته مقابل گل‌گهر دریافت کردند، اما همچنان در کنار پرسپولیس با 7 گل خورده بهترین خط دفاعی مسابقات هستند. در خط هجومی اما اوضاع تیمی ربیعی خوب نیست و آنها با به ثمر رساندن 12 گل در میان ضعیف‌ترین تیم‌های فصل از این حیث قرار دارند.
گلزنی کاپیتان محسن آذرباد که یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان مس رفسنجان طی سال‌های اخیر اما خبر خوبی برای ربیعی سرمربی نارنجی‌پوشان به شمار می‌رود.

1795971

آذرباد فصل گذشته را با ارسال 9 پاس گل و به ثمر رساندن 2 گل تمام کرد، اما در فصل جدید نتوانست همانقدر آمار خوبی ثبت کند و روز گذشته در دربی کرمان بود که پای او به گلزنی بازی شد. آذرباد پیش تر در مصاف صنعت نفت و تراکتور دو پاس گل ارسال کرده بود.
آذرباد اولین گل فصل خود را روی پاس محبی وارد دروازه فروزان کرد. او روی ضربه ایستگاهی که تیمش چسبیده به محوطه جریمه به دست آورده بود، دورخیر کمی داشت و سپس با روی پای راست شوتزنی کرد و در حالی که توپ در بین راه به مدافعین گل‌گهر برخورد داشت از کنار پاهای فروزان وارد دروازه شد.
آذرباد طی 17 بازی گذشته بارها تا آستانه گلزنی پیش رفته بود که بی دقتی، واکنش‌ گلرهای حریف و گاهی هم بدشانسی مانع از این اتفاق شده بود، اما سرانجام او در دربی کرمان موفق به ثبت اولین گل فصل خود شد تا ضمن خارج شدن از زیر فشاری که تحمل می‌کرد، با انگیزه بیشتری به ادامه مسابقات نگاه کند.

1795970



منبع


کد خبر : 1867300 |
08 بهمن 1401 ساعت 18:09 |
75 بازدید |

0
دیدگاه

ربیعی امیدوار به آینده؛


محسن آذرباد که فصل گذشته آمار فردی بسیار خوبی از خود به جا گذاشته بود، در مصاف هفته هفدهم سرانجام موفق به ثبت اولین گل فصل خود شد.

پای کاپیتان مس رفسنجان به گلزنی باز شد(عکس)