پرده‌برداری قلعه‌نویی از مکالمه‌اش با دیدیه دشان

به گزارش “ورزش سه” امیر قلعه‌نوبی سرمربی تیم ملی که امروز مهمان ویژه مراسم بدرقه تیم فوتبال نوجوانان ایران به جام ملت‌های آسیا بود، سخنرانی کوتاهی برای شاگردان حسین عبدی انجام داد و در ابتدا گفت: چند روز قبل جلسه خیلی خوبی با حسین عبدی داشتم و از همه چیز  لذت بردم. باید به ایرانی بودن خود افتخار کنیم در بخش کادر فنی و بازیکنان. این نوجوانان مثل نفرات بزرگسال بازی می‌کردند‌.

سرمربی تیم ملی در ادامه به نوجوانان ایران روحیه داد و گفت: مطمئنم با دست پر باز می‌گردیم. دست پر فقط نتیجه نیست بلکه همین که نماینده خوبی برای ایران باشید از همه چیز مهم‌تر است. در آینده‌ای نزدیک ۶-۵ نفر از همین تیم در ملی بزرگسالان هستند.

او در پایان گفت: بروید در زمین بازی خودتان را انجام دهید و مطمئنم با دست پر برمی‌گردید. مطمئنم در آینده بسیار نزدیک، چند بازیکن از این تیم در تیم بزرگسالان خواهند بود. عبدی سرمایه‌سازی خوبی کرده و دعا می‌کنم با دست پر برگردید. ان‌شاالله بخل و حسادت از این مملکت دور شود و نتیجه خوبی کسب کنید. برای تیم ملی امید هم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم همه با دست پر برگردیم. اگر فضا و بستر آماده باشند، کارهای مهمی انجام می‌دهیم.



منبع


کد خبر : 1941998 |
15 خرداد 1402 ساعت 03:00 |
907 بازدید |

0
دیدگاه

به او گفتم دقیقه ۱۲۰ گل می‌زدید قهرمان می‌شدید


سرمربی تیم ملی صحبت روحیه انگیزی برای بازیکنان نوجوان ایران داشت.

پرده‌برداری قلعه‌نویی از مکالمه‌اش با دیدیه دشان

وی در ادامه گفت: فوتبال شرایط خاص خودش را دارد‌. در اجلاس فیفا به دیدیه دشان گفتم اگر توپ شما دقیقه ۱۲۰ گل‌ می‌شد، قهرمان می‌شدید.