پنالتی تکراری زلاتان جنجال به پا کرد (عکس)


کد خبر : 1896517 |
28 اسفند 1401 ساعت 01:20 |
2.9K بازدید |

1
دیدگاه

سرمربی اودنیزه لحظاتی بعد از اخراج در حالی که همچنان غر می‌زد به سمت سکوها رفت تا ادامه بازی را از آنجا تماشا کند. ستاره سوئدی میلان هم این بار ضربه پنالتی خود را برخلاف بار اول با قدرت و ارتفاع بیشتر زد تا سیلوستری شانسی برای مهار آن نداشته باشد.

آندره‌آ سوتیل، سرمربی اودینزه خشمگین‌ترین چهره زمین در آن لحظات بود که سنگین‌ترین جریمه را نیز متحمل شد. او که نمی‌خواست تصمیم داور برای تکرار پنالتی حریف را بپذیرد با داد و فریاد مشغول اعتراض بود که با کارت قرمز دووری مواجه شد.

البته شادی میلانی از زدن گل تساوی هم زیاد دوام نداشت و اودینزه خیلی زود و در همان وقت‌های اضافه نیمه اول گل دوم را توسط بتو به ثمر رساند تا با برتری راهی رختکن شود.

1833618



منبع

به گزارش “ورزش سه”، میلان در آخرین دقایق نیمه اول بازی مقابل اودینزه موفق به زدن گل مساوی شد اما پیش از به صدا در آمدن سوت پایان، گل دوم را خورد تا بازنده راهی رختکن شود. گل کم‌اثر شاگردان استفانو پیولی را زلاتان ابراهیموویچ بعد از یک جنجال نسبتا شدید به ثمر رساند.


گل اول میلان مقابل اودینزه با تکرار ضربه پنالتی زلاتان ابراهیموویچ به ثمر رسید و جنجال زیادی بابت آن شاهد بودیم.

پنالتی تکراری زلاتان جنجال به پا کرد (عکس)

در دقیقه 44 دنیله دووری بعد از بازبینی یک صحنه مشکوک برای میلان اعلام پنالتی کرد. او در این صحنه به کمک VAR برخورد توپ رافائل لیائو به دست جاکا بیجول را خطای هند تشخیص داد تا زلاتان ابراهیموویچ در میان اعتراض تیم میهمان توپ را بردارد و به سمت نقطه پنالتی حرکت کند.
مارکو سیلوستری، دروازه‌بان اودینزه ضربه زمینی زلاتان به سمت راست دروازه را درست تشخیص داد تا پنالتی میلان را به زیبایی مهار کند. شادی او بابت انجام این کار مهم اما فقط چند ثانیه دوام داشت و داور طی تصمیمی جنجالی رأی به تکرار این ضربه داد.

1833619