پورعلی‌گنجی، عامل غیبت هری کین برابر آمریکا؟


ممکن است هری کین به دلیل مصدومیت، دیدار روز جمعه برابر آمریکا را از دست بدهد.

پورعلی‌گنجی، عامل غیبت هری کین برابر آمریکا؟

اکنون باید دید که آیا او امروز چهارشنبه با سایر بازیکنان تمرین می کند یا خیر، اگرچه مسئولین اتحادیه فوتبال انگلیس، روز سه شنبه و با صحبت های خود، ترس از مصدومیت را کمرنگ کردند.

در همان ابتدای نیمه دوم دیدار میان ایران و انگلیس و در دقیقه 48 بود که هری کین با یک حرکت در عرض، قصد دور زدن مدافعان تیم ملی را داشت و در این امر نیز موفق بود و در شرایطی که پشت محوطه جریمه فرصت خوبی برای شوت زنی داشت، با تکل مرتضی پورعلی‌گنجی روی زمین افتاد.

حالا از اردوی انگلیس خبر می رسد که هری کین هنوز احساس درد دارد و روز گذشته آزمایشات و اسکن های لازم از پای این بازیکن به عمل آمده و گرت ساوت‌گیت در انتظار اعلام نظر کادرپزشکی درباره وضعیت سلامتی هری کین است.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که تیم ملی انگلیس توانست با پیروزی پر گل 6 بر 2 برابر ایران، برای سایر رقبا خط و نشان بکشد، اکنون خبر مصدومیت کاپیتان سه شیرها و احتمال غیبت او در بازی بعدی، باعث نگرانی هواداران تیم ملی این کشور شده است.

کین، دوشنبه شب ورزشگاه خلیفه را با یخی روی مچ پا و لنگ لنگان ترک کرد. گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم بعد از بازی گفت: فکر می کنم وضعیت هری خوب است. تکل بدی به نظر می رسید اما او بازی را ادامه داد. ما او را از زمین بیرون آوردیم زیرا احساس می‌کردیم در آن لحظه، می‌توانیم این کار را انجام دهیم.



منبع

این بازیکن 29 ساله روز سه‌شنبه در یک جلسه ریکاوری در داخل سالن شرکت کرد، اتفاقی که به عنوان یک خبر مثبت تلقی شد. اما قرار است قبل از دیدار روز جمعه مقابل ایالات متحده، معاینات بیشتری روی مچ پای این بازیکن صورت گیرد.

کاپیتان انگلیس که از درد مچ پا به خود می پیچید، روی زمین افتاده بود و هم‌تیمی‌های او نیز بالای سرش حاضر شدند. در شرایطی که تصور می شد با توجه به اختلاف 3 گله و نگرانی از مصدومیت احتمالی، هری کین تعویض شود، اما او تا دقیقه 79 در زمین ماند و یک پاس گل دیگر نیز داد.


کد خبر : 1855074 |
02 آذر 1401 ساعت 12:04 |
1.4K بازدید |

0
دیدگاه

میزان مصدومیت کاپیتان انگلیس امروز مشخص می‌شود