پویول: منتظر یک جو جهنمی علیه رئال هستم

امشب بارسا در نوکمپ میزبان رئال مادرید است و این بازی را فراتر از یک فینال می‌دانند. بارسلونا 9 امتیاز از رئال پیش است و با یک تساوی نیز حاشیه امنیتش در صدر را حفظ خواهد کرد ولی رئال باید از این بازی دست پر خارج شود. به خاطر قضیه بارساگیت و فراخوان خوان لاپورتا از هواداران بارسا، بسیاری منتظر جوی خصمانه علیه رئال در بازی امشب هستند.

به گزارش “ورزش سه”، کارلس پویول در 32 ال‌کلاسیکو به میدان رفت و روزهای خوب و بدی را در این بازی تجربه کرد. او را بهترین کاپیتان تاریخ بارسلونا می‌دانند و از سال 2014 که بازنشسته شد، بارسلونا دیگر نتوانست مدافعی مثل او پیدا کند.

1833649


کد خبر : 1896603 |
28 اسفند 1401 ساعت 14:20 |
2.3K بازدید |

6
دیدگاه

بارسا باید به سکوها بی‌اعتنا باشد


کارلس پویول معتقد است به خاطر قضیه بارساگیت و شکایت باشگاه رئال مادرید از بارسلونا، امشب فضای نوکمپ برای رئال جهنمی خواهد بود.

پویول: منتظر یک جو جهنمی علیه رئال هستم

پویول در این رابطه گفت: «بله، من هم موافقم که امشب جو نوکمپ برای رئال جهنمی خواهد بود و این شاید روی بارسا هم اثر منفی بگذارد. توصیه من به بازیکنان این است که به اتفاقات روی سکوها بی‌اعتنا باشند. آن‌ها فقط و فقط باید روی فوتبال تمرکز کنند و توپ و میدان را از رئال بگیرند. این می‌تواند رمز موفقیت باشد.»

پویول در مورد رونالد آرائوخو نیز گفت: «او مدافع فوق‌العاده‌ای است. شاید بهترین مدافع میانی حال حاضر دنیا نباشد، ولی قطعا در میان سه مدافع برتر دنیا قرار دارد. آرائوخو فیزیک بدنی بسیار خوبی دارد و بسیار هم سریع است. انسانی فروتن و حرفه‌ای که برای بارسا یک نعمت محسوب می‌شود.»



منبع