پیام اطمینان به تن‌‌هاخ: خریداران یونایتد هم تو را می‌خواهند

روزنامه دیلی‌میرر می‌گوید مدیریت منچستریونایتد از دو خریدار اصلی باشگاه، راتکلیف و شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، خواسته بود نظرشان را درباره تمدید قرارداد تن‌هاخ اعلام کنند. هر دوی خریداران احتمالی با ارسال نامه‌ای به دفتر باشگاه اعلام کرده‌اند صد درصد با تمدید قرارداد این سرمربی هلندی موافق هستند و در صورت خرید باشگاه او را حفظ خواهند کرد.

1833463



منبع

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند همه طرف‌های درگیر در مذاکرات فروش باشگاه بر اهمیت اریک تن‌هاخ تاکید دارند و موقعیت او در منچستریونایتد کاملا مستحکم به نظر می‌رسد. بر اساس این گزارش، در صورتی که مالکیت باشگاه در اختیار سِر جیم راتکلیف قرار بگیرد یا سرمایه‌گذاران قطری، هر دوی آن‌ها به مدیریت فعلی باشگاه اطلاع داده‌اند که با تمدید قرارداد تن‌هاخ موافق هستند.

1833461

تن‌هاخ اولین فصل مربیگری در یونایتد را تجربه می‌کند. او در ماه فوریه موفق شد شیاطین سرخ را بعد از شش سال برای اولین بار به یک جام برساند و با تیمش فاتح جام اتحادیه شود. شیاطین سرخ در حال حاضر همچنان برای قهرمانی در جام حذفی انگلیس و لیگ اروپا شانس دارند و در لیگ برتر هم در رتبه سوم قرار داشته و خودشان را در کورس قهرمانی می‌دانند.


کد خبر : 1896464 |
27 اسفند 1401 ساعت 19:20 |
2K بازدید |

0
دیدگاه


منچستریونایتد آماده است که قرارداد جدیدی به اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی این تیم، پیشنهاد بدهد.

پیام اطمینان به تن‌‌هاخ: خریداران یونایتد هم تو را می‌خواهند

به گزارش “ورزش سه”، با اینکه سرنوشت مالکیت باشگاه منچستریونایتد مشخص نیست و احتمال دارد به زودی شاهد انتقال مالکیت شیاطین سرخ باشیم اما این باشگاه قصد دارد قرارداد جدیدی به مربی هلندی‌اش اریک تن‌هاخ پیشنهاد بدهد. فارغ از نتیجه فروش باشگاه این قرارداد به هر صورت به تن‌هاخ ارائه خواهد شد.