پیام بارسا به سزار؛ نگران نباش، به نوکمپ می‌آیی

روابط بارسا و چلسی اخیرا پرتنش بود. رقابت تنگاتنگ دو باشگاه بر سر جذب رافینیا و همچنین ژول کونده، فضایی به وجود آورد که به نظر می‌رسید دو باشگاه به خاطر این تنش‌ها رابطه تیره و تاری پیدا کرده‌اند.


باشگاه بارسلونا به آسپیلی‌کوئتا، ستاره چلسی، اعلام کرد با وجود خرید ژول کونده، دست از تلاش برای جذب او برنداشته و ستاره اسپانیایی نباید نگران مذاکرات دو باشگاه باشد.

این در حالی است که در روزهای اخیر بارسا یک رقیب برای به خدمت گرفتن آسپیلی‌کوئتا پیدا کرد و باشگاه اتلتیکو مادرید عملیات خود برای جذب این مدافع را استارت زد. به گفته رسانه‌ها در اسپانیا آسپیلی‌کوئتا شخصا تمایل دارد به بارسلونا بپیوندد و به همین خاطر از شنیدن رسمی شدن قرارداد ژول کونده نگران شده است.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه بارسلونا با اینکه در روزهای اخیر ژول کونده را از سویا برای تقویت خط دفاعی خود خریداری کرد ولی دست از تلاش برای جذب سزار آسپیلی‌کوئتا، از چلسی برنداشته و این موضوع را به ستاره اسپانیایی اطلاع داده است.

یکی دیگر از نگرانی‌های آسپیلی‌کوئتا این است که روابط خصمانه اخیر بین دو باشگاه چلسی و بارسلونا بر روی آینده او تاثیر منفی بگذارد و مانع از انتقالش به باشگاه بارسا بشود.


کد خبر : 1835462 |
04 مرداد 1401 ساعت 23:00 |
28.1K بازدید |

11
دیدگاه

اما بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا، بارسلونا در پیامی به آسپیلی‌کوئتا به او اطمینان داد که دست از تلاش برای جذب او برنداشته است. بارسا همچنین به این مدافع اسپانیایی گفت نباید نگران رابطه بارسا و چلسی باشد. مدیریت بارسا از آسپیلی‌کوئتا خواست فعلا از صحبت با رسانه‌ها خودداری کرده و صبر پیشه کند.



منبع