پیام تیلور برای یزدانی بعد از پیروزی در فینال


دیوید تیلور دقایقی بعد از فینال به پیروزی برابر حسن یزدانی واکنش جالبی نشان داد.

پیام تیلور برای یزدانی بعد از پیروزی در فینال

چند دقیقه بعد از پیروزی دیوید تیلور در فینال، از او درباره این سوال شد که چه پیامی برای حسن یزدانی دارد و این ستاره کشتی آمریکا نیز در پاسخ گفت: سلام دوست من، می‌دانم که باختن یک اتفاق ناخوشایند است اما تو بهتر خواهی شد و من هم همینطور و سال دیگر دوباره مقابل هم قرار می‌گیریم. می‌دانم که سال آینده من و تو آنجا خواهیم بود(فینال جهانی سال بعد) بگذار به تماشاگران یک مبارزه خوب را نشان دهیم، پس بیا با هم مبارزه کنیم.



منبع

آخرین تقابل این دو نابغه کشتی دنیا به مسابقات جهانی سال گذشته بر می گشت که در آنجا حسن یزدانی موفق شد در یک جدال نزدیک و تماشایی حریف آمریکایی خود را شکست دهد و مدال طلای مسابقات را از آن خود کند. علاوه بر این یزدانی در نروژ انتقام شکست در المپیک را هم از تیلور گرفت.

با این حال در نبرد شب گذشته این دو دیوید تیلور فوق العاده و استثنایی ظاهر شد. این کشتی گیر سرحال آمریکایی که در بهترین فرم خود به نظر می‌رسید 7-1 بر حسن یزدانی غلبه کرد و مدال طلا را از آن خود کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از ماه‌ها دیشب دوباره انتظارها به پایان رسید و دو غول کشتی دنیا در وزن 86 کیلوگرم مقابل یکدیگر قرار گرفتند. حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی که رقابت آنها به یکی از جذاب‌ترین کشتی های دنیا تبدیل شده است؛ البته اگر نخواهیم بگوییم جذاب‌ترین.


کد خبر : 1844101 |
26 شهریور 1401 ساعت 16:59 |
9.9K بازدید |

6
دیدگاه

سال آینده دوباره مقابل هم قرار می‌گیریم؛