پیام فیرمینو به لیورپول: قراردادم را تمدید کنید


کد خبر : 1865872 |
01 بهمن 1401 ساعت 09:40 |
1.2K بازدید |

0
دیدگاه

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد فیرمینو با لیورپول در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید اما هنوز خبری از امضای قرارداد جدید با او به گوش نمی‌رسد. 
پیش از این گفته شده بود که مذاکراتی بین نمایندگان او و مدیران این باشگاه انجام شده اما به نتیجه نرسیده و همین باعث شده که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او در پایان فصل مطرح شود. 
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی پیش از این از علاقه باشگاه النصر عربستان به جذب این مهاجم برزیلی و استفاده از او در کنار کریستیانو رونالدو خبر داده بودند اما حالا او مدعی شده که دوست دارد به حضورش در لیورپول ادامه دهد. 

1691945

فیرمینو در گفتگو با مجله رسمی لیورپول اظهار داشت:« ارائه فوتبال سطح بالا در این تیم در کنار این بازیکنان بزرگ واقعا جذاب و باورنکردنی است. آنها ستاره‌های دنیای فوتبال هستند که کنار من بازی می‌کنند. از این که اینجا هستم بسیار خوشحالم.»
او درباره ادامه حضورش در این باشگاه گفت:« من قصد دارم همچنان در لیورپول بمانم و به این تیم کمک کنم. این رویای هر بازیکنی است که قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان شود. این تاریخ و میراثی بزرگ است. وقتی این اتفاق رخ داد، ما احساس غرور و افتخار بسیاری داشتم. از خدا به خاطر این که چنین فرصتی را در اختیار ما قرار داد عمیقا سپاسگزار هستیم.»


روبرتو فیرمینو، مهاجم لیورپول، می‌گوید قصد دارد به حضورش در این باشگاه ادامه دهد.

پیام فیرمینو به لیورپول: قراردادم را تمدید کنید

 



منبع