پیروزی برابر فرانسه غیرممکن نیست

وقتی به فضای حاکم بر تیم ملی لهستان نگاه می کنم، معتقدم احساس و نگرش خوبی نسبت به این مسابقه وجود دارد. ما می توانیم با فرانسه مبارزه کنیم و به برتری دست یابیم. ما هر کاری برای رسیدن به این هدف دشوار انجام خواهیم داد، ما تیم باکیفیتی محسوب می شویم. روحیه بازیکنان برای این دیدار بالاست و کسب پیروزی غیرممکن نخواهد بود. من روی این موضوع تمرکز می کنم که ما نیز تیم خوبی هستیم و فکر می کنم این بازی برای ما در نهایت خوشایند خواهد بود.”



منبع

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی لهستان که میلیمتری و در شرایطی بسیار دشوار بالاتر از تیم ملی مکزیک موفق به صعود به جمع 16 تیم برتر جام جهانی شد، فردا در دیداری دشوار به مصاف مدافع عنوان قهرمانی یعنی تیم ملی فرانسه خواهد رفت. پیوتر زیلسنکی، هافبک لهستانی ناپولی، در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حضور یافته و مدعی شد روحیه بازیکنان این تیم برای کسب پیروزی و رفتن به دور یک چهارم بسیار خوب است.

پیوتر زیلسنکی گفت: من هافبک هستم و در خط میانی بازی می کنم. البته من در رده باشگاهی به عنوان هافبک سمت چپ با سیستم 1-4-3-3 در ناپولی بازی می کنم، اما بازیکنی چند پسته هستم و می توانم در چند نقطه دیگر زمین هم به میدان بروم. البته در نهایت نظر نهایی را سرمربی می دهد و هر جایی که او مرا قرار دهد، می خواهم بهترین عملکردم را ارائه داده و به تیم ملی لهستان کمک کنم. بازی دشواری برابر تیم ملی فرانسه خواهیم داشت، اما ما می توانیم از پس این تیم برآمده و فردا شب به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کنیم.


کد خبر : 1857135 |
12 آذر 1401 ساعت 18:06 |
583 بازدید |

5
دیدگاه


پیوتر زیلسنکی، هافبک تیم ملی لهستان، کسب پیروزی مقابل فرانسه را دور از دسترس نمی داند.

پیروزی برابر فرانسه غیرممکن نیست