پیروزی مقصودلو مقابل آرونیان – ورزش سه

آنیش گیری شطرنج باز مطرح هلندی در این رقابت‌ها با کسب ۸.۵ امتیاز قهرمان شد. عبدالستاروف، ستاره ازبکستانی این مسابقات که تا پایان دور دوازدهم صدرنشین بود با شکست مقابل دیگر نماینده هلند، دستش از قهرمانی کوتاه ماند و با ۸ امتیاز دوم شد.


ملی پوش شطرنج ایران مقابل ملی پوش شطرنج آمریکا به پیروزی رسید.

پیروزی مقصودلو مقابل آرونیان

علیرضا فیروزجا در این مسابقات دست به مهره نشد و غایب بزرگ این رقابت‌ها به شمار می‌رفت.

 



منبع

ملی‌پوش شطرنج ایران در این مسابقات عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشت و ۹ واحد ریتینگ زنده خود را از دست داد. طباطبایی با کسب ۷.۵ امتیاز در رده چهارم این مسابقات قرار گرفت.

ملی پوش شطرنج ایران باعملکردی مثبت در این مسابقات، حدود ۹ واحد ریتینگ زنده خود را افزایش داد.

مقصودلو که دارای ریتینگ ۲۷۱۹ است، در حالی در این بازی پیروز شد که حریفش در این دور دارای ریتینگ  ۲۷۳۵ بود. ملی‌پوش شطرنج ایران با این پیروزی هفت امتیازی شد و در رده ششم این مسابقات ایستاد.

همچنین سیدمحمدامین طباطبایی، دیگر ملی‌پوش شطرنج ایران، که با ریتینگ ۲۶۸۶ در جدول چلنجرز این مسابقات حضور داشت، در سیزدهمین بازی خود به مصاف شطرنج‌باز هندی رفت و به پیروزی رسید. این پیروزی در حالی برای ملی‌پوش ایران به دست آمد که حریف او دارای ریتینگ ۲۴۲۵ بود.

هشتادوپنجمین دوره مسابقات تاتااستیل یک بازی رفت و برگشتی ۱۴ نفره بود که در هلند برگزار شد. پرهام مقصودلو به جای «دودا» در این مسابقات دست به مهره شد.

مگنوس کارلسن، مرد شماره یک شطرنج جهان، در دور آخر این مسابقات مقابل شطرنج بازی هندی به پیروزی رسید و با ۸ امتیاز در رده سوم این رقابت‌ها قرار گرفت. کارلسن که دو باخت متوالی در این مسابقات داشت حدود ۸ واحد ریتینگ زنده خود را از دست داد.

به گزارش ورزش سه به نقل از ایسنا، در دور سیزدهم و آخر هشتادوپنجمین دوره مسابقات شطرنج تاتااستیل، پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران، در جدول مسترز این مسابقات به مصاف لوون آرونیان ملی پوش آمریکا رفت و به پیروزی رسید.


کد خبر : 1867534 |
09 بهمن 1401 ساعت 22:04 |
3.3K بازدید |

1
دیدگاه

“آنیش گیری” قهرمان رقابت‌های تاتا استیل ۲۰۲۳ شد