پیشنهاد جدید برای آقای خاص: آمریکا در فکر مورینیو

اما حالا دیلی میل خبر داده که مورینیو به گزینه اصلی آمریکا تبدیل شده و آنها در حال بررسی شرایط همکاری احتمالی با این مربی پرتغالی هستند. 
او در حال حاضر هدایت رم را برعهده دارد که با 34 امتیاز در جایگاه هفتم جدول لیگ ایتالیا ایستاده و امیدوار است که بتواند تیمش را به مقامی بالاتر برساند و سهمیه حضور در اروپا را به دست آورد. 
مورینیو پیش از این هم گزینه اصلی تیم ملی پرتغال برای قبول هدایت این تیم بود اما این پیشنهاد را رد کرد تا همچنان به حضورش در فوتبال باشگاهی ادامه دهد. این تصمیم باعث شده که بسیاری احتمال حضور او روی نیمکت آمریکا را هم بسیار ناچیز بدانند. 
 



منبع

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد گرگ هالتر با فدراسیون فوتبال آمریکا در ابتدای ماه ژانویه سال جدید میلادی به پایان رسید و با این که بسیاری انتظار تمدید قرارداد او را داشتند اما مدیران آمریکایی فعلا چنین برنامه‌ای ندارند. 
اتهامات مطرح شده علیه او به دلیل برخورد فیزیکی با همسرش در چند سال قبل باعث شده که تحقیقاتی درباره او در حال انجام باشد و همین موضوع مدیران فوتبال آمریکا را تا حدی از همکاری با این مربی منصرف کرده است. 
در چند روز اخیر گزینه‌های بسیاری برای نشستن روی نیمکت تیم ملی این کشور به گوش می‌رسید که مطرح‌ترین نام در این بین زین الدین زیدان بود که به پیشنهاد این تیم پاسخ منفی داده است. 

1787789


کد خبر : 1865892 |
01 بهمن 1401 ساعت 10:59 |
3.2K بازدید |

0
دیدگاه


فدراسیون فوتبال آمریکا در حال بررسی شرایط انتخاب ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی، به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور است.

پیشنهاد جدید برای آقای خاص: آمریکا در فکر مورینیو