پیوس: تمام گیلان به جشن صعود ما دعوت هستند

وی درباره دیدار جام حذفی نیز گفت: پرسپولیس آخرین دربی را برنده شده و این مساله فشار زیادی روی استقلال قرار می دهد. قهرمانی در لیگ و پیروزی در آخرین دربی از حیث روحی به سود پرسپولیس است و باید به بهترین شکل از این فرصت برای کسب دو گانه و قهرمانی در جام حذفی سود ببرند. شرایط تیم برای این پیروزی مهیاست و امیدوارم حواشی مانع از این نشود و بازیکنان و کادرفنی با تمرکز کافی و با بالاترین توان آماده این بازی و خوشحالی هواداران شوند.



منبع

پیوس درباره شرایط تیمش پیش از این بازی گفت: از بازیکنانم بابت پشت سر گذاشتن یک فصل مناسب و فوق العاده در مرحله گروهی تشکر می‌کنم و البته حق آنها را صعود مستقیم می‌دانم. اکنون اما در مرحله پلی آف حضور داریم و دو بازی سخت و حساس مقابل رقیب خود پیش رو قرار دارد. از بالاترین انگیزه و توان برای این بازی برخوردار هستیم و باید در بازی رفت و در خانه شرایط خوبی را دنبال کنیم. خیلی به صعود امیدوار هستیم.


سرمربی داماش گیلان با اشاره به بازی حساس این تیم در مرحله پلی آف از اهالی فوتبالی گیلان دعوت کرد به حمایت آنها بیایند.

پیوس: تمام گیلان به جشن صعود ما دعوت هستند

وی ادامه داد: هواداران حامی بزرگ ما در این فصل بودند و هواداران و تیفوسی‌های داماش واقعا در ایران شهره و خاص هستند. قطعا با انرژی و حمایت آنها قادر خواهیم بود یک اتفاق خوب را روز پنج شنبه رقم بزنیم. هواداران صاحب اصلی این باشگاه هستند و قطعا نیازی به دعوت ندارند و روز پنج شنبه هم ما را شرمنده حضور گرم‌شان خواهند کرد اما دوست داریم یک استادیوم فوق العاده را شاهد باشیم و 90 دقیقه حمایت داشته باشیم. تمام گیلان برای این بازی دعوت هستند و امیدوارم به کمک آنها بتوانیم نتیجه خوبی کسب کرده تا با خیالی راحت بازی برگشت را در اهواز دنبال کنیم.

پیوس درباره قهرمانی پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس کاملا شایسته این قهرمانی بود. اتفاقاتی در میانه راه افتاد که آنها را کمی از این مسیر دور کرد اما روند کلی تیم به شکلی بود که شایسته این عنوان بودند. به تمامی بازیکنان و خصوصا یحیی این قهرمانی را تبریک می گویم و امیدوارم موفقیت آنها تداوم داشته باشد.

به گزارش “ورزش سه”، داماش گیلان به مرحله پلی آف صعود به لیگ دسته اول صعود کرده و روز پنج شنبه به مصاف فولاد نوین اهواز خواهد رفت. لاجوردی‌پوشان رشتی امیدوارند با فرشاد پیوس به رویای بازگشت دوباره دست یابند. مهاجم اسبق پرسپولیسی پیش از این با سپیدرود و چوکا این تجربه را در گیلان پشت سر گذاشته و اکنون به دنبال هت تریک در این استان است.


کد خبر : 1940194 |
06 خرداد 1402 ساعت 13:08 |
10 بازدید |

0
دیدگاه

پرسپولیس می‌تواند دوگانه را کسب کند