چرا سرمربی برزیلی نفت روی سکو نشست؟

او در مورد اینکه چرا جلسه هماهنگی شب قبل برگزار نشد گفت: این جلسه شب قبل برگزار نشد. ما هر چهارسال فینال جام جهانی را می‌بینیم و بعد از بازی هم گفتیم به جلسه می‌آییم اما جلسه امروز برگزار شد.

به گزارش “ورزش سه”، علی فیروزی، سرپرست صنعت نفت آبادان پس از بازی با نساجی راجع به این مسابقه گفت: بازی خیلی خوبی بود، ما باتوجه به آنالیزی که از نساجی داشتیم و همچنین با توجه به شناختی که از تفکرات مطهری داشتیم دقیقا می‌دانستیم به چه روشی بازی می‌کند؛ تمریناتی طراحی شد بر اساس همین نقطه قوت که باعث شد ارائه دهنده یک بازی خوب باشیم.

او راجع به تغییر ساعت بازی گفت: تغییر ساعت بازی را اگر از ناظر بازی سوال کنید به شما خواهند گفت. نه نساجی و نه ناظر فدراسیون اطلاع نداشت که چرا ساعت بازی تغییر کرد‌. به ما گفتند مامور شورای تامین هم روی بازی در ساعت دو تاکید داشتند. جلسه هماهنگی هم امروز ساعت ده برگزار شد که یک جلسه طولانی مثل شب یلدا بود! آنقدر طول کشید که به نتیجه رسیدند بازی ساعت دو برگزار شود.


کد خبر : 1860196 |
28 آذر 1401 ساعت 20:51 |
2K بازدید |

0
دیدگاه

فیروزی: جلسه هماهنگی قد شب یلدا طول کشید

فیروزی در مورد اینکه آیا عدم حضور سرمربی جدیدشان به دلیل ITC بوده گفت: دقیقا مشکل همین است و ITC نیامده است. انشاالله از بازی بعد بیاید. فکر نمی‌کردند این اجازه برای امروز داده نشود و فکر می‌کردند با ارتباط تلفنی و دوستانه این اجازه را می‌گیرند که اینطور نشد.



منبع


علی فیروزی، سرپرست صنعت نفت، می‌گوید امیدوار است ITC تاوارس، مربی جدید این تیم برای هفته بعد صادر شود.

چرا سرمربی برزیلی نفت روی سکو نشست؟