چرا نتوانیم اسپانیا را مغلوب کنیم؟


اولیور کان، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان، مدعی شد غلبه بر اسپانیا در دیدار امشب غیرممکن نیست.

چرا نتوانیم اسپانیا را مغلوب کنیم؟

شما در بازی هایی مثل دیدار امشب به مالکیت بیشتر توپ نیاز دارید. پس از حذف زودهنگام از جام جهانی گذشته در روسیه، بازیکنان تیم ملی آلمان در وضعیت دشوار قرار دارند. چرا نباید اسپانیا را شکست دهیم؟ البته آنها یک تیم بزرگ و اما در عین حال بسیار جوان هستند. کسب پیروزی در دیدار امشب مقابل اسپانیا می تواند تاثیرات مثبتی بر بقیه مسابقات تیم ملی آلمان در ادامه تورنمنت داشته باشد.”



منبع

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آلمان در اولین دیدار خود در رقابت های جام جهانی و در شبی عجیب مغلوب تیم ملی ژاپن شد و حالا کار این تیم برای صعود به دور بعدی دشوار شده است. ژرمن ها امشب کار بسیار سختی برابر اسپانیای آماده داشته و باید در این دیدار به برتری دست یابد. اولیور کان، سنگربان سابق تیم ملی آلمان، به هانسی فلیک و کادر فنی این تیم اعتماد داشته و ابراز امیدواری کرد آنها برابر اسپانیا به برتری برسند.

اولیور کان گفت: “کاملا متقاعد شده‌ام که هانسی فلیک راه حل درستی را برای دیدار حساس امشب تیم ملی آلمان مقابل اسپانیا در نظر گرفته است. می‌دانم که او همیشه بسیار بسیار مثبت فکر می‌کند و وقتی شخصی با چنین روحیه ای روی نیمکت تیم قرار داشته باشد، می تواند به بازیکنان نیز کمک کند. من واقعا امیدوارم که هانسی فلیک ترکیب مناسبی برای تیم ملی آلمان در بازی امشب انتخاب کرده و به زمین بفرستد.  


کد خبر : 1855931 |
06 آذر 1401 ساعت 18:25 |
5.2K بازدید |

0
دیدگاه

اولیور کان: