چشمی: آن بنده خدا که علیه بازیکنان حرف می‌زد کجاست

او در پاسخ به اینکه مشخص نیست پول‌های بورس و اسپانسر کجا هزینه شده بیان کرد: هر اتفاقی افتاده به ما هم بفهمانید. اگر کسی پول‌ها را برده یقه‌اش را بگیریم و اگر گم شده باهم پیدا کنیم. ما نمی‌دانیم این چه وضعی است؟ اینکه بازیکن دنبال پول خودشان باشد طبیعی است. قبل از عید هم که قضیه استوری پیش آمد بچه‌ها شب عید چند ماه پول نگرفته بودند و خسته می‌شوند. فردایش دنبال مقصر می‌گشتند. مقصر آنها نیستند و ما همه‌مان مشکل داریم‌ که شب عید بدون پول رفتیم‌. نمی‌شود گفت یکی که قراردادش زیاد است مشکل ندارد، او هم بر اساس همان قرارداد زندگی‌اش را می‌گذراند. خیلی از بچه‌ها ماشین‌های‌شان را فروختند. بیایید تکلیف را مشخص کنید‌. نمی‌شود بیایند و بروند بدون هیچ دلیلی؛ بیایید جواب بدهید. اگر الان کارها درست انجام نمی‌شود، شما حمایت نمی‌کنید یا اگر می‌کنید تیم مدیریتی تلاش نمی‌کند. اگر این اتفاق برای تیم‌های دیگر هم می‌افتاد همینطور در سکوت بازیکن باید درگیرش می‌شد؟ ما مدیرعامل داریم و مسئولین وزارت هستند و باید جواب بدهند. تیم ما را ول نکنید. با همه این‌ها تیم بعد از تعطیلات تمرین کرد و با این کیفیت بازی کردند. خواهش می‌کنم بازیکنان ما را مقصر نکنند.

او ادامه داد: اینکه کلا تیم ما را ول کردند و نه مسئولین رده بالا پیگیر کار هستند و نه تیم مدیریتی جدید تلاش می‌کند. دنبال مقصر در تیم ما می‌گردند، این بازیکنان نه تنها مقصر نیستند بلکه باید از آنها تشکر هم بکنیم.

به گزارش “ورزش سه”، روزبه چشمی، مدافع استقلال پس از بازی تیمش در مورد وضعیت حال حاضر باشگاه صحبت کرد و به انتقاد از وضعیت موجود پرداخت و درخواست کرد این تیم را به حال خود رها نکنند. چشمی در ابتدا گفت: تبریک می‌گویم به هواداران‌مان که به استادیوم آمدند. بازی خوبی دیدند. برد خوبی بود و نتیجه و نوع بازی خوبی داشتیم. راجع به اتفاقاتی که میفتد عقب‌تر برگردیم. وقتی تیم ما قهرمان شد و امسال هم نتایج خوبی گرفته بودیم چرا مسئولین تیم مدیریتی را عوض کردند؟ اگر تیم مدیریتی را عوض می‌کنی پس باید حمایت کنی. اگر مدیریت قبلی کارش را خوب انجام داده باید دلیل بیاوری که چرا او را برکنار می‌کنی. در این هفت، هشت سالی که من هستم چند مدیرعامل عوض شده و هر کدام یک دلیلی داشته و هیچوقت بدون دلیل جا به جا نشده، مسئولین باید بگویند چرا این کار را کردند. موضوع دیگر اینکه شما مدیریت جدید را آوردی و حمایت نمی‌کنی. مدیریت جدید بالای پنج، شش بار مصاحبه کرده و گفته به من گفتند انقدر پول بوده و اگر نبوده باید جوابگو باشند. اگر همچین حرفی به مدیریت نزدند و کار از این سمت مشکل دارد باید بگویند. 


کد خبر : 1898472 |
12 فروردين 1402 ساعت 00:24 |
9.2K بازدید |

0
دیدگاه

خواهش می‌کنم بازیکنان ما را مقصر نکنند

او در پایان گفت: اگر پیگیر پول خودشان هم بودند حق‌شان بود، الان که دیگر پیگیر پول خودشان هم نیستند. تو را به قرآن تکلیف این تیم را مشخص کنید، این تیم نباید از آسیا حذف شود. مگر می‌شود این‌همه تلاش کردیم و به این راحتی حذف شویم. ما بازیکنان فقط یک تاریخ ده فروردین می‌دانستیم و یک خط خبر نداریم چه شد و به کجا رسید. بیایید هرچه هست رک و پوست کنده بگویید.



منبع

او در مورد اینکه گفته می‌شد پول استرا جور شده اما بازیکنان گفته‌اند پول ما را بدهید، بیان کرد: بازیکن ما سه ماه است پول نگرفته و کنار گذاشته شده و همه پیگیر پول استراماچونی هستند و ما هم بی‌خبریم‌. اصلا چنین چیزی نبوده از همه پرسیدیم پول استرا چه شد و بچه‌ها اصلا پیگیر پول خودشان نبودند. با اینکه اصلا نباید اینجوری باشد. در استقلال بوده که چهار ماه پول نگیری ولی اینکه درگیر پول استرا باشی و درگیر حذف از آسیا مگر می‌شود؟ بازیکن سال پیش قهرمان شده و بعد از یک سالی که حذف شده دوباره باید درگیر این چیزها باشد؟

1830026

چشمی در ادامه انتقادهایش به وضعیت حال حاضر باشگاه استقلال بیان کرد: این چه وضعی است. الان استقلال خصوصی شده؟ اگر شده آن شخص جواب بدهد و اگر دولتی است، دولت یک کاری بکند. الان ما به که بگوییم؟ اگر اسپانسرمان باید پول دهد، بدهد و اگر داده ما نمی‌فهمیم در این باشگاه چه می‌گذرد. ما سپاهان و تراکتور حذفی را باختند و یک بنده خدایی گفت این بازیکنان دو روز پول نمی‌گیرند اعتراض می‌کنند، الان کجایید؟ قدم مثبت شما چه بوده در این باشگاه و چرا چنین حرفی زدی؟ چهار ماه بیشتر است یا دو روز؟ به ما گفتند چهار ماه بیشتر است!


روزبه چشمی می‌گوید بازیکنان استقلال چهار ماه است پول نگرفته‌اند اما به جای پول خودشان درگیر پرداخت طلب استراماچونی هستند.

چشمی: آن بنده خدا که علیه بازیکنان حرف می‌زد کجاست