ژاوی: فردا به‌راحتی می‌توانیم حذف شویم

لواندوفسکی در بازی فردا:«برنامه این است او فردا بازی کند چون بازیکن مهمی است و بازی حساسی خواهد شد.»

فتح سوپرجام مثل رهایی از یک فشار بزرگ:«چیزی را پنهان نمی کنم. این بارسلوناست و ما باید پیروز شده و قهرمان شویم. بارسا باید خوب هم بازی کند. باید از بازی لذت ببریم و برنده شویم. این قهرمانی برای من رهایی از هیچ فشاری نیست چون اگر در ادامه جام نبریم، شما اولین منتقد من خواهید بود. بارسا مثل خانه من است و اینجا مثل یک خانواده ایم ولی باید همیشه از لحاظ ذهنی آماده باشیم.»

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا پس از پیروزی برابر رئال در فینال سوپرجام اسپانیا فردا باید برابر سئوتا در یک هشتم نهایی کوپا دل ری قرار بگیرد. سئوتا در دسته سوم فوتبال اسپانیا بازی می کند و بسیاری بارسا را از حالا در دور بعد می بینند.

1787120

پایان چرخه درخشان رئال و شروع یک چرخه برای بارسا:«نمی دانم. ما در تلاشیم یک چرخه موفقیت آمیز جدید را شروع کنیم. یک جام بردیم که برای باشگاه اهمیت زیادی داشت. کمی فشارها از روی بازیکنان برداشته شد.»



منبع

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت:«من یک بار وقتی بازیکن بودم برابر سئوتا بازی کرده ام و یک سرگیجه شدید از آن بازی در خاطرم مانده است. بازی بسیار سختی شد و برای صعود به دور بعد مجبور شدیم با همه وجودمان بازی کنیم. فردا قطعا سئوتا بازی بسته‌ای ارائه خواهد داد و بازی برابر چنین تیم هایی همیشه سخت است. به راحتی می توانیم فردا حذف شویم. چندی پیش گفتم که در قرعه‌کشی خوش شانس بودیم و از این بابت متاسفم چون قصد بی احترامی به سئوتا را نداشتم. برای سئوتا احترام زیادی قائلم و خودم هم زمانی با تیم دوم بارسا در دسته سوم بازی کرده ام و بازی فردا قطعا بازی سختی خواهد شد. ابتدا به مالاگا می رویم و سپس با هلیکوپتر راهی سئوتا می شویم. امیدوارم شرایط آب و هوایی خوب باشد و حادثه ای ناگوار رخ ندهد. در هر صورت این یک سفر متفاوت خواهد بود.»


کد خبر : 1865452 |
28 دی 1401 ساعت 18:18 |
553 بازدید |

1
دیدگاه

قصد بی احترامی به سئوتا را نداشتم

مدیریت تیم پس از کسب عنوان قهرمانی سوپرجام:«تیم نباید بازی را ساده بگیرد. نباید بی انگیزه باشیم و بازی فینال تمام شد. دیگر زمان جشن و خوشحالی نیست و این قهرمانی باید به ما اطمینان لازم برای ادامه مسیر را بدهد. فردا برای صعود باید بهترین بازی را انجام دهیم.»

شرایط روحی عالی پس از فتح سوپرجام:«نباید در باد این موفقیت بخوابیم و باید روند خوب مان ادامه دار باشد. شرایط مطلوبی داریم. هم خوب بازی می کنیم و هم نتیجه می گیریم. به نظر می رسد بر بحران چند ماه قبل غلبه کرده ایم ولی باید این روند خوب را ادامه دهیم.»

جدایی احتمالی ممفیس دیپای:«با او قبلا حرف زده ام و می دانم به خاطر نیمکت‌نشینی ها شرایط خوبی ندارد. ببینیم چه خواهد شد.»


ژاوی معتقد است فردا اگر سئوتا را دست کم بگیرند، به راحتی از کوپا دل ری کنار خواهند رفت.

ژاوی: فردا به‌راحتی می‌توانیم حذف شویم

سیستم چرخشی:«قطعا تعدادی از بازیکنان اصلی استراحت خواهند کرد. رونالد آرائوخو مدت ها مصدوم بود و پس از بازی فینال مصدومیتی جزئی پیدا کرد. او فردا بازی نمی کند.»