ژاوی: چه ایرادی دارد بارسلونا سفید بپوشد؟

ژاوی همچنان از شکست در بازی برابر بایرن مونیخ عصبانی است. او در این رابطه گفت:« بازی را دوباره دیدم و باید بگویم که کمترین حق‌مان پیروزی بود. ما حتی نباید مساوی می کردیم ولی بازی تمام شده و زندگی ادامه دارد. 24 ساعت عصبانی بودیم ولی حالا فقط بازی برابر الچه اهمیت دارد. برابر بایرن خوب بودیم و فقط با بدشانسی باختیم.»



منبع


ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، معتقد است که پیراهن دوم فصل بعد بارسا که احتمالا سفید خواهد بود، مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

ژاوی: چه ایرادی دارد بارسلونا سفید بپوشد؟


کد خبر : 1844074 |
26 شهریور 1401 ساعت 14:18 |
2.2K بازدید |

1
دیدگاه

هیچ مشکلی ندارد

وقتی از ژاوی هرناندز، مربی بارسا، در مورد پیراهن سفید فصل بعد این باشگاه سوالی مطرح شد، او پاسخ جالبی داد. ژاوی که در نشست خبری بازی با الچه شرکت کرده بود، گفت:« بارسا با پیراهن سفید؟ ما قبلا هم سفید پوشیده‌ایم، اینطور نیست؟ فکر نمی کنم این اتفاق جدیدی باشد و مشکلی ایجاد کند. هنوز که رسمی نشده اما هر زمان که رسمی شد، از من سوال کنید و من بهتر پاسخ خواهم داد.»

به گزارش “ورزش سه”، رنگ پیراهن دوم فصل بعد باشگاه بارسلونا سفید خواهد بود و این از سال 1978 بی سابقه است. دیاریو اسپورت پنجشنبه گذشته این خبر را اعلام کرد و گویا تصمیم باشگاه بارسلونا قطعی است و به تصویب هیئت مدیره هم رسیده است. قطعا تشابه رنگ با پیراهن اصلی رئال مادرید حواشی زیادی را ایجاد خواهد کرد و موج مخالفت ها از همین حالا شروع شده است. در باشگاه بارسلونا معتقدند که این پیراهن یکی از پرفروش ترین ها در تاریخ خواهد شد ولی مخالفان معتقدند که بارسا از این تصمیم ضرر خواهد کرد.