ژیرو همزمان به آنری و طارمی رسید (عکس)


شماره 9 تیم ملی ایران در پایان روز سوم جام جهانی همچنان در صدر جدول گلزنان حضور دارد.

ژیرو همزمان به آنری و طارمی رسید (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، روز سوم جهام جهانی 2022 روز گذشته با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید. مسابقات این دوره امروز در حالی با برگزاری چهار دیدار دیگر، روز چهارم خود را پشت سر خواهد گذاشت که در حال حاضر جدول بهترین گلزنان به صورت مشترک در اختیار چهار بازیکن است.

مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی باشگاه پورتو که در جریان شکست شش بر دو شاگردان کی‌روش مقابل انگلیس، بریس کرد، همراه با باکایو ساکا، اولیور ژیرو و انر والنسیا بهترین گلزنان جام جهانی تا این لحظه به شمار می رود.


کد خبر : 1855027 |
02 آذر 1401 ساعت 05:00 |
865 بازدید |

0
دیدگاه

مهدی همچنان صدرنشین جدول بهترین گلزنان جام جهانی

ژیرو شب گذشته توانست دو گل مقابل استرالیا به ثمر رسانده و شریک سه گلزن دو گله دیگر جام در رتبه نخست شود. این مهاجم فرانسوی با درخشش در اولین بازی جام نشان داد که می توان برای پر کردن جای خالی بنزما، روی او حساب باز کرد. مهاجم باتجربه خروس‌ها، با بریس در این دیدار، تعداد گل های ملی خود را به 51 رساند تا همراه با آنری، بهترین گلزن تاریخ فرانسه لقب بگیرد.

اولیور ژیرو در تعداد بازی کمتری نسبت به آنری، 51 گل به ثمر رساند و اینک شانس این را دارد تا با تداوم این روند در بازی های بعدی، به تنهایی صاحب عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی فرانسه برسد.



منبع