کارشناسی دو پنالتی جنجالی پرسپولیس – هوادار

به گزارش ورزش سه، شروع بازی هوادار – پرسپولیس با یک صحنه مشکوک همراه بود. جایی که مهدی ترابی با فرار سریع السیر خود از مرتضی منصوری، مدافع هوادار گذشت و به شکلی مشکوک سرنگون شد.

کارشناسان داوری در همین خصوص نظرات خود را ابراز کرده‌اند که در ادامه می‌خوانیم:

اما به هر حال علی صفایی، داور بازی، در سوت خود دمید و در دقیقه ۳ یک پنالتی گرفت که تاکنون نتیجه بازی را رقم زده و پرسپولیس را به فینال برده است.


کد خبر : 1939890 |
04 خرداد 1402 ساعت 19:48 |
11.4K بازدید |

0
دیدگاه

ترابی و پورعلی در متن صحنه‌های داوری؛

* تکمیل می‌شود



منبع


کارشناسان داوری به بررسی دو پنالتی دیدار هوادار و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرداخته‌اند.

کارشناسی دو پنالتی جنجالی پرسپولیس - هوادار

همچنین در دقیقه ۳۴ مسابقه نیز‌ در پی برخورد مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدجواد محمدی داور بار دیگر در سوت خود دمید و این‌بار یک‌ پنالتی به سود هوادار اعلام کرد که البته این ضربه توسط علیرضا بیرانوند مهار شد.

📌 برخورد مرتضی منصوری و مهدی ترابی (دقیقه ۳ – پنالتی)

بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند که در این صحنه مدافع سفیدپوش به وضوح با حرکت پای خود ترابی را سرنگون کرده و از سوی دیگر هواداری‌ها اعتقاد داشتند ضربه در حدی نبوده که داور اعلام پنالتی کند.

ابراهیم میرزابیگی: برخورد طبیعی فوتبال بود و خطایی رخ نداد. اگر بخواهیم چنین صحنه‌هایی را پنالتی بگیریم، در هر بازی باید ۴۰ پنالتی اعلام کنیم.
علیرضا یزدانی: مدافع جلوی مهاجم بود و پشت به پشت هم برخوردی داشتند اما متاسفانه داور باز هم اشتباه کرد. این یک برخورد متداول در فوتبال بود و داور باید دستور به ادامه بازی می‌داد.
حیدر سلیمانی: تصاویر تلویزیونی واضح نیست اما من داخل محوطه جریمه برخوردی نمی‌بینم و تنها بیرون محوطه جریمه خطایی از سوی مدافع صورت می‌گیرد. از نظر من درون محوطه هیچ خطایی رخ نداد و اگر خطایی هم باشد، بیرون از محوطه است.
نوذر رودنیل: با تصاویر تلویزیونی من نه بالاتنه و نه پایین تنه برخوردی ندیدم، مگر اینکه از زاویه دیگری برخوردی صورت گرفته باشد که در تصاویر مشخص نبوده باشد.

📌 برخورد مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدجواد محمدی (دقیقه ۳۴ – پنالتی)

ابراهیم میرزابیگی: مدافع هوادار مرتکب خطا شد و اعلام پنالتی از سوی داور درست بود.
علیرضا یزدانی: پیش از برخورد پایین تنه بین مدافع و مهاجم، بازیکن پرسپولیس با عمل دست گذاشتن روی مدافع هوادار قدرت عمل او را محدود کرد و سپس برخورد صورت گرفت؛ بنابراین اول مهاجم مرتکب خطا شده است اما بازیکن پرسپولیس بزرگنمایی کرد.
حیدر سلیمانی: پنالتی کاملا درست بود و مدافع با پای چپ خود، پای راست مهدی ترابی زد و مرتکب خطا شد.
نوذر رودنیل: تصمیم داور و اعلام پنالتی به سود پرسپولیس صد درصد درست بود.