کدام اوزان ووشو عازم هانگژو و قهرمانی جهان می‌شوند

او ادامه داد: برگزاری و کیفیت مسابقات در مجموع خوب بود و نفرات برتر این مسابقات (نفرات اول، دوم و سوم مشترک‌ها) به اردو می‌آیند ولی به منظور فیکس شدن آن‌ها در تیم ملی نیست. قبل از آن در ۲۱ اسفند نخستین انتخابی درون اردوی را برگزار می‌کنند. پس از برگزاری اردوهای درون اردویی، نفرات مد نظر خود برای قهرمانی جهان (۵ وزن انتخابی کادرفنی از بین همه اوزان) و بازی‌های آسیایی (۴ وزن انتخابی کادرفنی از بین ۵ وزن اعلامی) را انتخاب می‌کنیم.

به گزارش “ورزش سه” امیر اوجاقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور ووشو که مرحله نخست انتخابی تیم ملی نیز به شمار می‌رفت، توضیح داد: به اتفاق مربیان تیم ملی در محل برگزاری رقابت‌ها حضور داشتیم و همه مسابقات را نظارت کردیم.

سرمربی تیم ملی ووشو (ساندا) ایران، درباره شرایط و سطح فنی ملی‌پوشان نیز گفت: این تعطیلی‌های مسابقات صد درصد تاثیرات منفی گذاشت، اما لیگ را پا برجا نگه داشتیم تا روند نفرات مثبت شود. این کنسل شدن بازیهای آسیایی و مسابقات مختلف تاثیرات منفی گذاشت و الان به نظرم می‌طلبد که اردوی مشترکی هم به صورت برون مرزی داشته باشیم. البته اگر شرایط مساعد باشد.

او با اشاره به لغو بازی‌های آسیایی در سال گذشته، تاکید کرد: سال گذشته اردو برگزار کردیم و مسابقات کشوری هم برگزار شد، برای بازی‌های آسیایی ۱۰ نفر نهایی را هم پس از انتخابی‌ها در اردو داشتیم، به همین دلیل امسال آن‌ها بدون حضور در مسابقات کشوری در اردوها شرکت می‌کنند تا در صورت کسب پیروزی مقابل نفرات برتر قهرمانی کشور امسال، در میان ۱۰ نفر نهایی قرار بگیرند. 


کد خبر : 1868964 |
18 بهمن 1401 ساعت 08:09 |
17 بازدید |

0
دیدگاه

اوجاقی گفت: ما در بازیهای آسیایی وزن‌های ۷۵، ۷۰، ۶۵، ۶۰ و ۵۶ را داریم که باید از بین آن‌ها در ۴ وزن ملی‌پوش اعزام کنیم. برای قهرمانی جهان اما دستمان باز است که از بین همه اوزان ۵ ملی‌پوش را راهی مسابقات کنیم.


سرمربی تیم ملی ووشوی ایران، درباره وزن‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان صحبت کرد.

کدام اوزان ووشو عازم هانگژو و قهرمانی جهان می‌شوند

او در پایان گفت: یکی دو نفر از ملی‌پوشان ما مصدومیت‌های جزئی دارند، اما در مجموع روند کاری آن‌ها مثبت است و امیدوار هستیم که بدون مشکل در مسابقات شرکت کنیم.



منبع