کدورت‌ها رفع شد؛ اعلام دوستی دوباره بایرن و بارسا


کد خبر : 1844036 |
26 شهریور 1401 ساعت 09:55 |
1.3K بازدید |

0
دیدگاه


همین زمینه‌ساز مجموعه اتفاقاتی شد که روابط این دو باشگاه را تا حد زیادی تیره و تار کرد. مواردی مانند پرونده سوپرلیگ، تلاش بایرن برای جذب پدری و گرفتن انتقام از بارسا و همچنین اظهاراتی که یولیان ناگلزمان درباره ناتوانی مالی این باشگاه و تضادش با خرید بازیکنان گرانقیمت مطرح کرده بود. 
اما حالا اسپورت وان خبر داده است که مدیران این دو باشگاه پیش از بازی هفته گذشته جلسه‌ای را در مونیخ با یکدیگر برگزار کرده‌اند تا کدورت‌ها و سوتفاهم‌های ایجاد شده را برطرف کنند. 
خوان لاپورتا، رییس بارسلونا، نیز از مدیران بایرن برای همکاری در پرونده جذب لواندوفسکی تشکر کرد و مدعی شد که این دو باشگاه دیگر هیچ مشکلی با هم ندارند و آماده همکاری‌ دوباره در آینده با یکدیگر هستند.



منبع به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ و بارسلونا هفته گذشته یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان را برگزار کردند که این دیدار با پیروزی تیم آلمانی همراه بود. 
با این حال تنها نتیجه مهم از این بازی، نتیجه‌ای نبود که در زمین بازی رقم خورد و به نظر می‌رسد که روابط این دو باشگاه در بیرون از زمین نیز با برگزاری این بازی تا حدی بهبود پیدا کرده است. 
بحث انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسا یکی از اتفاقاتی بود که حواشی بسیار زیادی به همراه داشت و نحوه انجام این انتقال به هیچ وجه از سوی مدیران بایرن مورد تایید نبود. 


مدیران دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا با برگزاری جلسه‌ای مشکلاتی که در ماه‌های اخیر ایجاد شده بود را برطرف کردند.

کدورت‌ها رفع شد؛ اعلام دوستی دوباره بایرن و بارسا