کریستین پولیشیچ: خودم را به همه ثابت می‌کنم

پولیشیچ بعد از اخراج توخل از چلسی به صراحت از رابطه بدی که با این سرمربی آلمانی داشت؛ پرده برداشت و گفت توخل مانع از پیشرفت او در چلسی شده بود. او که حالا مصمم است با نمایش‌های بهتر در باشگاهش جایگاه خود را در تیم ملی آمریکا تثبیت کند؛ می‌گوید عزم راسخی دارد تا در دوران گراهام پاتر خودش را به او و منتقدان ثابت کند.

به گزارش “ورزش سه”، کریستین پولیشیچ ستاره آمریکایی چلسی که در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی کشورش مقابل ایران قرار خواهد گرفت؛ در دوران سرمربی‌گری توماس توخل در چلسی به حاشیه رانده شده بود.

ستاره آمریکایی چلسی در مصاحبه‌ای با شبکه ESPN گفت:” راستش را بخواهید خیلی خوشحال و امیدوارم. احساس می‌کنم در آستانه شروعی دوباره قرار دارم و بی‌صبرانه و با هیجان منتظر بازی برای سرمربی جدید چلسی هستم.

پولیشیچ این روزها در فوتبال آمریکا منتقدین زیادی دارد. برایان دانست، ملی‌‌پوش سابق آمریکایی، امروز در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد پولیشیچ نباید نقطه کانونی تیم ملی این کشور در جام جهانی قطر باشد. دانست در این‌باره گفت:” به پولیشیچ نمی‌شود اعتماد کرد. او بازیکن خوبی است ولی نمی‌تواند نقطه مرکزی یک تیم باشد. پولیشیچ بیشتر برای بازی کردن نقش مکمل خوب است نه نقش اول”.



منبع


کریستین پولیشیچ، ستاره ملی‌پوش آمریکایی، می‌گوید آماده است خودش را به گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی ثابت کند.

کریستین پولیشیچ: خودم را به همه ثابت می‌کنم

باید خودم را ثابت کنم. من قبلا این کار را کرده‌ام. هر فوتبالیستی که بخواهد پیشرفت کند باید بتواند خودش را ثابت کند”.


کد خبر : 1845654 |
06 مهر 1401 ساعت 22:10 |
1.5K بازدید |

0
دیدگاه