کری کاپیتان ذوب‌آهن برای جایگاه گل‌گهر


کاپیتان ذوب آهن اصفهان معتقد است می توانستند جز پنج تیم بالای جدول قرار بگیرند اما بعضی مشکلات مانع شد.

کری کاپیتان ذوب‌آهن برای جایگاه گل‌گهر


کد خبر : 1923461 |
06 اردیبهشت 1402 ساعت 12:07 |
788 بازدید |

0
دیدگاه

اگر مصدوم نداشتیم پنجم بودیم؛

این بازیکن در خصوص رتبه نهمی ذوب آهن گفت: ما پارسال هفتم شدیم و تمام تلاشمان را می کنیم امسال هم همان رتبه را به دست بیاوریم، شعار نمی‌دهم اما حق ذوب بود جز پنج تیم بالای جدول قرار بگیرد. واقعا مصدومیتهای بدموقع بازیکنانمان امان ما را برید. البته با توجه به بودجه و بضاعت تیم واقعا خوب نتیجه گرفته ایم.

به گزارش ورزش سه، دیدار ذوب آهن و آلومینیوم برنده ای نداشت اما شاگردان تارتار دست خالی به اصفهان برنگشتند. حامد نورمحمدی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: هر دو تیم موقعیت هایی داشتند و ما هم دو گل زدیم که آفساید شد که به نظرم دومی آفساید نبود و اگر بدشانس نبودیم می توانستیم با اختلاف چند گل حریف را از پیش رو برداریم ولی به غیر از شکست در دیدار با نفت مسجد سلیمان در مجموع روند خوبی داشتیم.

مدافع ذوب در خصوص روند کلین شیت هایشان ادامه داد: حبیب که یکی از گلر های بسیار خوب فوتبال ما است که متاسفانه مصدوم شد اما تا پیش از این یازده کلین‌شیت ثبت کرد ولی جایگزینان او هم بسیار عالی هستند و ما در بازی قبل هم کلین شیت کردیم. البته این موضوع به ما مدافعان و گلر ها مربوط نیست و همه بچه ها تلاششان را می کنند ‌و به نظرم بسته ماندن دروازه به تیم شخصیت می دهد.

نورمحمدی در خصوص شایعه پیوستن مهدی تارتار به تیم امید افزود: من این موضوع را در رسانه ها خواندم، به هرحال رزومه ایشان مشخص است و کار کردن با جوان ها را نیز به خوبی می داند امیدوارم هر تصمیمی می گیرد موفق باشد.



منبع