کناره‌گیری ناگهانی و عجیب سرمربی تیم قهرمان!

دقیقی در صفحه شخصی خود نوشته است: “پروردگار بزرگ را سپاس می‌گویم، که در سایه الطافش و حمایت همه مردمان این سرای مینودری ، فرصت وفای به عهد را بر من ارزانی داشت. عهدی  که در عبور از یک زمستان سخت، بسیار  دست نیافتنی  به چشم می‌آمد اما من و همه همکاران و بازیکنانم والبته مدیران مجموعه شمس آذر، توانستیم در وعده‌گاه بهار، بدان جامه عمل بپوشانیم و باعث تجمع شادی مردمانی شویم که سالها بود در عرصه  فوتبال نا امید  و متفرق بودند. …و چه شهد  شیرینی است  وفای عهد، با شمایی که در تمام این  سال های سپری شده،همراه و حامی من بودید و این فرزند کوچک قزوین را ، چه در مستطیل سبز، چه در شورای شهر، چه در  مدیریت فوتبال و چه امروز، در عرصه مربی گری ،همراهی و حمایت کردید.”

او در ادامه نوشت: “با این وصف، ضمن قدردانی مجدد از اعتماد مدیران مجموعه شمس آذر و حمایت شما هواداران عزیز در طول فصل سپری شده، بدینوسیله کناری گیری خود از سرمربی‌گری شمس آذر را اعلام می‌کنم زیرا که عمیقا معتقدم  اعتباری که شما مردم قزوین در اختیار من گذاشتید، بزرگترین سرمایه زندگی اجتماعی من است و محافظت از آن سنگین ترین مسئولیت زندگی اجتماعی من!
به  همین دلیل است که ترجیح دادم پس از مدت ها عدم حضور در فضای مجازی، پیشتر تصمیمم را با شما مخاطبان و هم استانی های عزیزم در میان بگذارم.”

دقیقی برای تمدید قرارداد با مدیران باشگاه شمس‌آذر جلساتی را برگزار کرد و خواسته‌هایش را به آنها ارائه داد. او اعتقاد داشت برخی امکانات سخت‌افزاری و شرایط مالی برای حضور در لیگ برتر باید بهبود یابد اما ناگهان تصمیم گرفت جدایی خود را از شمس‌آذر اعلام کند.

1752335

دقیقی در بخش بعدی متن خداحافظی خود آورده است: “به جاست که در این فرصت ، قدردانی ویژه ای داشته باشم از همه هوادارانی که عاشقانه از شمس آذرحمایت کردند ،بازیکنانی که در ساخت یک مسیر رویایی با من همراه بودند ، اعضای فنی و پزشکی که وجودشان دلگرمی من بر روی نیمکت مربی گری بود و البته  مالکان و مدیرانی که اعتمادشان ، فرصت شکوفایی من در عرصه مربی گری را فراهم کرد.”

1880063


سعید دقیقی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از هدایت شمس‌آذر قزوین کناره‌گیری کرد.

کناره‌گیری ناگهانی و عجیب سرمربی تیم قهرمان!

در شرایطی که تصور می‌شد دقیقی برای نشستن روی نیمکت شمس آذر در لیگ برتر هم با مسئولان باشگاه به توافق برسد و قراردادش را تمدید کند اما این مربی جوان امشب در پستی اینستاگرامی از هدایت نماینده قزوین کناره‌گیری کرد.

دقیقی در پایان افزود: “اینجانب تصمیمی برای بازگشت به عرصه سیاست ندارم و کماکان ترجیحم ادامه فعالیت در فوتبالی است که به آن تعلق خاطر و وابستگی دارم. لازم می دانم از نماینده محترم  ولی فقیه، استاندار محترم فرماندهی  سپاه استان، دادستان و شهردار گرانقدر، نمایندگان عزیز مجلس شورای اسلامی و شورای شهر قزوین،  مدیرکل محترم ورزش و جوانان و رییس گرامی هیئت فوتبال و از همه مدیران اجرایی و همه دوستانی که در هر جایگاه و اختیاری برای موفقیت تیم استانشان تلاش کردند، قدردانی کنم و برای مجموعه ی شمس آذر در لیگ برتر حضوری پر افتخار و مانا را خواهانم. در پایان اعتراف می کنم که شیرینی خدمت به هم شهری ها و هم استانی های عزیزم باعث شد که به آینده ی خود در شمس آذر بیاندیشم اما من هرگز دوست ندارم وعده گاهم با مردمانی که مدیونشان هستم، به جای بهار جایی در حوالی خزان و زمستان باشد!”



منبع


کد خبر : 1940098 |
05 خرداد 1402 ساعت 22:52 |
8.3K بازدید |

1
دیدگاه

تصمیمی برای بازگشت به عرصه سیاست ندارم

به گزارش “ورزش سه”، شمس‌آذر قزوین در فصلی که گذشت با اقتدار در لیگ دسته اول قهرمان شد و جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد. این تیم با هدایت سعید دقیقی جوان انبوهی از رکوردها را به نام خود ثبت کرد.