کیمیش افت کرده؛ او فکر می‌کند در بایرن همه‌کاره است


کد خبر : 1844885 |
31 شهریور 1401 ساعت 15:35 |
818 بازدید |

0
دیدگاه

مارکوس بابل:


مارکوس بابل، بازیکن سابق بایرن مونیخ، از جاشوا کیمیش انتقاد کرد و گفت که او بهتر است فقط در پست تخصصی خودش بازی کند.

کیمیش افت کرده؛ او فکر می‌کند در بایرن همه‌کاره است

بابل به نشریه بیلد گفت:« جاشوا کیمیش در سال های گذشته جایگاه خود در بایرن و تیم ملی را تثبیت کرده است. قبلا می گفتیم کیمیش یک بازیکن در کلاس جهانی است و اینکه برای فوتبال آلمان یک نعمت محسوب می شود ولی در دو سال اخیر به طرز محسوسی افت کرده است. معتقدم دلیل اصلی این افت کیفیت، به تغییر پست‌های متوالی او مربوط می شود.»

به گزارش “ورزش سه”، جاشوا کیمیش از سال 2015 برای بایرن بازی می کند. او پس از دو فصل بازی برای لایپزیش و با نظر پپ گواردیولا به بایرن پیوست و در هفت سال گذشته بیش از 200 بازی برای این باشگاه انجام داده است. کیمیش که از سال 2016 برای تیم ملی آلمان نیز بازی می کند، یکی از ارزشمندترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیاست اما مارکوس بابل، بازیکن سابق بایرن، معتقد است که او در دو سال گذشته افت کرده و از روزهای اوجش به دور است.

بابل ادامه داد:« کیمیش هر جایی بازی می کند به غیر از پست اصلی خودش و این تاسف‌آور است. او گاهی یک شماره شش است و گاهی یک شماره هشت. در بعضی از بازی ها کیمیش را در پست شماره 10 هم می بینیم و از همه عجیب تر اینکه به عنوان بال چپ هم بازی کرده است. او تبدیل به یک بازی همه‌کاره شده و می خواهد در همه جای زمین بدرخشد و این غیرممکن است. انتقاد از او به خاطر حیثیت و اعتبار جهانی‌ای که دارد، دشوار است ولی باید قبول کند که نمی تواند در همه پست‌ها ستاره باشد. او باید از مربی بخواهد که فقط در پست تخصصی‌اش بازی کند.»



منبع