گراهام پاتر: تساوی منصفانه بود

تقویم شلوغ مسابقات
هیچ وقتی برای استراحت نیست و باید دائم در حال کار باشیم. از دو بازی اخیرمان که خارج از خانه بود 4 امتیاز به دست آوردیم که بد نیست. می‌خواستیم برنده بشویم ولی باید به حریف هم تبریک بگوییم. حالا نگاه‌مان به بازی روز شنبه است.

تعویض دیرهنگام اوبامیانگ
من دلایلش را می‌دانم. یک علتش فشار زیادی بود که او تحمل می‌کند. ما باید این فشارها را مدیریت کنیم. همین به کای هاورتز فرصت داد و او می‌توانست گلزنی کند.

مصدومیت کانر گالاگر
کانر از قبل احساس مریضی می‌کرد و می‌شد حدس زد. احتمالا در پانزده دقیقه اول شما هم متوجه شده باشید. او امروز خودش نبود. امیدوارم مشکلش ظرف 24 ساعت حل بشود.

به گزارش “ورزش سه”، چلسی امشب مهمان برنتفورد بود و شاگردان گراهام پاتر در این بازی نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و در نهایت با تساوی 0-0 به کار خود پایان دادند.


کد خبر : 1849078 |
28 مهر 1401 ساعت 00:53 |
392 بازدید |

0
دیدگاه

یک کلین‌شیت دیگر برای گراهام پاتر در چلسی
گل نخوردن در بازی‌ها شانس تیم را برای امتیاز گرفتن بالا می‌برد. دل‌مان می‌خواست در نیمه اول کمی بهتر می‌بودیم ولی باید به حریف تبریک گفت. این یک امتیاز سخت به دست آمد و برای رسیدن به آن جنگیدیم.


گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل برنتفورد از حریف چلسی به عنوان تیمی سرسخت یاد کرد و گفت تساوی نتیجه‌ای عادلانه بوده است.

گراهام پاتر: تساوی منصفانه بود

تساوی مقابل برنتفورد
ما وقتی برنده نمی‌شویم ناراحتیم. همیشه همینطور است. تساوی در این بازی منصفانه بود. آنها هم شانس داشتند ولی ما تا آخر بازی فشار آوردیم. برنتفورد حریف خیلی سختی بود. ما فشار آوردیم و فشار آوردیم. بازی با این تقویم شلوغ آسان نیست. به بچه‌ها و تلاش‌شان افتخار می‌کنم. آنها چیزی کم نگذاشتند.

کم گل زدن چلسی در دوران گراهام پاتر
من بیشتر به عملکرد تیم نگاه می‌کنم تا تک تک بازیکن‌ها. ترجیح می‌دهم تیم بهتر از این حمله کند ولی حمله کردن در مقابل تیمی مثل برنتفورد ساده نیست. کای و میسون به گلزنی خیلی نزدیک شدند. به نظرم از این نظر می‌توانیم بهتر بشویم و جای پیشرفت داریم.



منبع

گراهام پاتر در پایان بازی گفت از عملکرد شاگردانش راضی است هر چند اعتقاد دارد چلسی می‌تواند در حملات عملکرد بهتری داشته باشد.