گزارش زنده: آرژانتین ۰ – استرالیا ۰

تیم ملی آرژانتین:

آرژانتین هم در گام اول اسیر شگفتی جام شد و مقابل عربستان شکست خورد اما در دو بازی بعدی خود توانستند با دو پیروزی از شوک شکست در گام نخست خارج شوند و به عنوان صدرنشین به این مرحله برسند. جایی که مسی قرار است هزارمین بازی تاریخ خود را به نمایش بگذارد و باید دید این بازی خاص برای او و یارانش شیرین خواهد شد.

* الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا در ورزشگاه احمد بن علی حضور دارد و دیدار دو تیم آرژانتین و استرالیا را از نزدیک تماشا می‌کند.



منبع

امیلیانو مارتینز، ناهول مولینا، نیکولاس اوتامندی، کریستین رومرو، مارکوس آکونیا، رودریگو دی‌پائول، انزو فرناندز، الکسیس مک آلیستر، پاپو گومز، لیونل مسی و خولین آلوارز

جام جهانی 2022 قطر –  یک هشتم نهایی
ورزشگاه: استادیوم احمد بن علی – ساعت 22:30 به وقت ایران


دو تیم آرژانتین و استرالیا باید دومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را برگزار کنند.

گزارش زنده: آرژانتین 0 - استرالیا 0

همراه با گزارش لحظه به لحظه اتفاقات و حواشی بازی تیم‌های ملی آرژانتین و استرالیا در همین صفحه از “ورزش سه” باشید.

متئو رایان، هری سوتار، کای رولز، میلوس دگنک، عزیز بهیچ، آرون موی، جکسون ایروینه، ریلی مک‌گری، متئو لکی، میچل دوک و کینو بیکس


کد خبر : 1857180 |
12 آذر 1401 ساعت 22:31 |
1.5K بازدید |

1
دیدگاه

هزارمین بازی مسی در ضیافت کانگوروها

* پاپو گومز تنها بازیکنی است که نسبت به آخرین بازی مرحله گروهی مقابل لهستان به ترکیب آرژانتین اضافه شده و جای آنخل دی‌ماریا که بخاطر مصدومیت در دیدار اخیرشان از زمین بیرون رفت را گرفته است.
* کانگوروها در شرایطی امشب دیدار مقابل آرژانتین را آغاز می‌کنند که نسبت به دیدار اخیرشان که توانستند دانمارک را شکست بدهند، فقط یک تغییر در پست وینگر چپ داشته‌اند و کرگ گودوین جای خود را به کینو بیکس داده است.

سرمربی: گراهام آرنولد

تیم ملی استرالیا:

داور: سیمون مارسینیاک / کمک داور اول: پاول سوکولینیکی / کمک داور دوم: توماس لیسکیچ

سرمربی: لیونل اسکالونی

به گزارش ورزش سه، شاگردان گراهام آرنولد اگرچه آخرین تیم راه یافته به قطر بودند و کمترین شانس صعود به دور حذفی را داشتند اما پس از شکست سنگین مقابل فرانسه، روی دیگر استرالیا را در جام جهانی نشان دادند و با کسب دو پیروزی متوالی مقابل تونس و دانمارک به عنوان تیم دوم به این مرحله رسیدند.

🔴 حاشیه: