گزارش زنده: آلومینیوم ۲ – مس رفسنجان ۱

آلومینیوم اراک:
حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده، محمدرضا آزادی، هانسل زاپاتا، امین جهان کهن، محمد مسلمی‌پور، میلاد فخرالدینی، سید محمد احسان حسینی
سرمربی: مهدی رحمتی

⚽شرح گل:
دقیقه ۲۲- آلومینیوم اراک ۱-۰ مس رفسنجان (محمدرضا آزادی): در یک ضد حمله برق آسا، زاپاتا صاحب موقعیت شد و‌ در عمق دفاع مس حرکت کرد. سپس با ارسال پاسی بین دو دفاع حریف، توپ را به محمدرضا آزادی رساند و این مهاجم پس از دریبل حامد لک، دروازه حریف نارنجی‌پوش خود را باز کرد.

1799284

🔴حاشیه:
*حدود ۲ هزار هوادار اراکی در ورزشگاه حاضر شده‌اند و آلومینیوم را تشویق می‌کنند.
*محمد ربیعی به دلیل محرومیت کنار زمین حضور ندارد و از روی سکوها مس را هدایت می‌کند.



منبع

🟨اخطار:
آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی (55)

آلومینیوم هفته گذشته در ورزشگاه آزادی موفق به کسب یک امتیاز ارزشمند از صدرنشین مسابقات یعنی پرسپولیس شد. امتیازی که با جنجال و حواشی بسیار زیادی به دست آمد و آن‌ها را به استقبال این مسابقه مهم فرستاد.

گزارش زنده دیدار آلومینیوم و مس رفسنجان را از این صفحه در “ورزش سه” دنبال کنید:


کد خبر : 1869068 |
18 بهمن 1401 ساعت 16:27 |
3.8K بازدید |

4
دیدگاه

مُچ‌ اندازی ۶ امتیازی رحمتی و ربیعی در اراک

⏱لحظات حساس:
دقیقه ۴- محمدرضا آزادی در موقعیت تک به تک با حامد لک، فرصت گلزنی داشت که شوت او را دروازه‌بان مس با واکنشی زیبا به کرنر فرستاد.
دقیقه ۸- میثم تیموری با ارسال پاس بلند به پشت دفاع آلومینیوم، حسن جعفری را صاحب موقعیت کرد و شوت این بازیکن توسط پورحمیدی دفع شد.
دقیقه ۹- میلاد فخرالدینی با ارسال پاس رو جلو، محمدرضا آزادی را در موقعیت گلزنی قرارداد و این بازیکن توانست دروازه لک را باز کند اما این گل با پرچم کمک داور که به نشانه آفساید بالا رفت، مردود شد.
دقیقه ۴۹- ضربه فنی و خطرناک سیدمهدی حسینی از کنار دروازه پورحمیدی به بیرون رفت.

روز: سه‌شنبه
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
ساعت: ۱۵
ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک
داوران: موعود بنیادی‌فر، محمدعلی پورمتقی، علیرضا طاهرخانی، میثم حیدری
ناظر: حسین خانبان

دقیقه ۵۰- آلومینیوم ۲-۰ مس رفسنجان (هانسل زاپاتا)؛ امیرمحمد هوشمند با سانتر بلندی سعی داشت زاپاتا را پشت دفاع مس صاحب توپ کند اما دفع ناقص جفرسون باهیا، باعث شد تا زاپاتا صاحب توپ شود. او سپس با دریبل سرپای زیبا، رامتین سلیمان‌زاده را محو کرد و در ادامه با شوت عالی، تور دروازه لک را لرزاند و اختلاف را به دو رساند.


یکی از حساس‌ترین دیدارهای امروز لیگ برتر، در اراک و بین دو تیم آلومینیوم و مس رفسنجان انجام می‌شود.

گزارش زنده: آلومینیوم 2 - مس رفسنجان 1

به گزارش “ورزش سه” آلومینیوم و مس رفسنجان هر دو با ۲۵ امتیاز رده ششم و هفتم لیگ برتر را در اختیار دارند و حالا در پی کسب برد در این مسابقه ۶ امتیازی و رساندن خود به جمع مدعیان هستند.

شاگردان محمد ربیعی نیز، در خانه برابر ذوب‌آهن متوقف شدند تا کماکان رکورددار تساوی در لیگ برتر بوده و البته بهترین خط دفاع را نیز به نام خود داشته باشند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل در رفسنجان به پایان رسید.

مس رفسنجان:
حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا (دقیقه ۵۸- مهدی ترکمان)، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری، حسن جعفری، میثم تیموری، مهدی محبی، فراز امامعلی (دقیقه ۵۸- گادوین منشا) و امید لطیفی (دقیقه ۵۸-محسن آذرباد)
سرمربی: محمد ربیعی