گزارش زنده: اروگوئه ۰ – کره جنوبی ۰

به گزارش “ورزش سه” به نظر می‌رسد مهمترین بازی در مرحله گروهی برای دو تیم کره جنوبی و اروگوئه، همین دیدار اول باشد. اگر رونالدو و یارانش را روی کاغذ تیم اول در نظر بگیریم نبرد برای عنوان دوم بین نماینده آسیا و اروگوئه خواهد بود. اولین رقابت در گروه H برای دو تیم حساس ترین خواهد بود. مردان آمریکای جنوبی به خوبی به اهمیت این دیدار آگاه هستند و دیگو آلونسو سرمربی این تیم هم در کنفرانس خبری به این موضوع اهمیت این رقابت برای تیمش اشاره کرد. اروگوئه از ۷ دیدار اول خود در جام‌های گذشته تنها یک پیروزی به دست آورده و در سه دیدار هم بازنده بوده البته آنها در هفت دیدار پیش از جام‌جهانی تنها یک شکست برابر تیم ملی کشورمان داشته‌اند و یک تساوی در مقابل آمریکا، آنها در دیگر دیدارها پیروز بودند.

تیم ملی کره جنوبی: 
کیم سئونگ گیو، کیم مین‌جائه، کیم یونگ‌وون، کیم مون‌وان، کیم جین‌سو، هوانگ این‌بئوم، جانگ وو یونگ، سون هیونگ مین، نا سانگ‌هو، لی‌جائه سونگ و هوانگ اوی‌جو
سرمربی: پائولو بنتو

ماسک محافظ و لباس سون پیش از مسابقه در رختکن کره یادآور لباسهای نبرد شرق آسیا



منبع


کد خبر : 1855304 |
03 آذر 1401 ساعت 16:32 |
921 بازدید |

1
دیدگاه

رقابت جذاب سوارز و نونیز با سون؛

تیم ملی اروگوئه:
سرخیو روشت، دیگو گودین، خورخه خیمنز، مارتین کاسرس، ماتیاس اولیویرا، ماتیاس وسینو، فدریکو والورده، رودریگو بنتانکور، فاکوندو پلیستری، داروین نونیز و لوئیس سوارز
سرمربی: دیه‌گو آلونسو


در حساس ترین بازی روز از گروه H رقابت‌های جام‌جهانی، اروگوئه نماینده آمریکای جنوبی مقابل کره‌جنوبی از قاره آسیا پا به مستطیل سبز می‌گذارد.

گزارش زنده: اروگوئه ۰ - کره جنوبی ۰

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر – گروه H
ورزشگاه: اجوکیشن سیتی (دوحه) – ساعت ۱۶:۳۰ – تماشاگر:
داور:کلمنت تورپین (فزانسه)/ کمک‌ها: نیکلاس دانوس و  سیریل گرینگور (فرانسه) داور چهارم: ایستوان کواچ (بلژیک) / داور ویدیویی: جروم بریزارد (فرانسه)

در سمت مقابل کره جنوبی در دو بازی پیش از سفر به قطر ایسلند و کامرون را با نتیجه ۱ بر صفر شکست داده. سرخ‌ها با قطعی شدن حضور ستاره خود سون حریف آسانی برای اروگوئه نخواهند بود. پائولو بنتو با مشخص کردن هدف تیمش در این جام یعنی صعود از گروه، برنامه ویژه‌ای برای این بازی خواهد داشت. او با اشاره به اهمیت و کیفیت والورده به نقش او در تاکتیک رقیب اشاره کرد و به نظر نقشه‌ای خاص برای والورده خواهد داشت.