گزینه های داخلی و خارجی تراکتور برای جانشینی بردیف


باشگاه تراکتور در شرایطی که شروع خوبی در تعطیلات نیم فصل داشت، حالا با یک چالش سخت مواجه شده است.

گزینه های داخلی و خارجی تراکتور برای جانشینی بردیف

این مربی ترکیه‌ای که بعد از جدایی از تراکتور هدایت تیم دیگری را به عهده نگرفته، در صورت قبول پیشنهاد سرخ‌پوشان، برای سومین بار از میانه های راه سرمربی تراکتور می‌شود و بازهم باید تیمی را پیش ببرد که با تفکرات مربی دیگری بسته شده است.

جدایی مرموز بردیف در حالی با موافقت باشگاه تراکتور مواجه شد که از قرارداد همکاری طولانی مدت بین طرفین صحبت می‌شد. بردیف اما به دلیل آن چه که پیشنهادی از کشورش اعلام شد، از باشگاه تراکتور درخواست جدایی کرد و این باشگاه نیز درخواست سرمربی خود را پذیرفت و طرفین روز گذشته در آنتالیا از هم جدا شدند.

با قطعی شدن جدایی بردیف، باشگاه تراکتور پروژه انتخاب سرمربی جدید را کلید زده است. این باشگاه قرار است فردا جلسه‌ای تشکیل داده و گزینه‌های مورد نظر را بررسی کند. البته در کشور ترکیه نیز مذاکراتی در حال انجام است و برخی از منابع حتی خبر از توافق با ارطئرول ساغلام می هند. 

به گزارش “ورزش سه”، تراکتور اولین تیم لیگ برتری بود که تکلیف اردوی خود را در تعطیلات تعیین کرده و راهی ترکیه شد. این تیم که با 4 برد، 3 مساوی، 4 باخت، 15 امتیاز و رتبه پانزدهم به پایان رساند، حالا در پایان اردوی ترکیه خود با چالشی بزرگ به نام انتخاب سرمربی جدید مواجه شده است؛ این چالش بعد از اعلام جدایی ناگهانی بردیف ایجاد شد و باشگاه تبریز در تلاش است تا هر چه سریع‌تر جانشین سرمربی روس را انتخاب کند.

البته هنوز ساغلام پاسخی به پیشنهاد تراکتور نداده است. او در پایان فصل گذشته در حالی که برای دومین بار تراکتور را از سقوط نجات داده بود، ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد. به غیر از این مربی ترک تبار، تراکتوری ها دو گزینه داخلی نیز مدنظر دارند. البته با توجه به اینکه هنوز تا شروع مسابقات فرصت باقیست، مدیران باشگاه تبریزی احتمالا اگر با گزینه های فعلی به توافق نرسند، سراغ بررسی گزینه های خارجی دیگر خواهند رفت.



منبع
کد خبر : 1855378 |
04 آذر 1401 ساعت 08:25 |
1.5K بازدید |

0
دیدگاه

بردیف رفت و داستان تکراری سرخ پوشان آغاز شد