گل‎‌محمدی: مهدی عبدی مریض شد و خط خورد

* از شیخ دیاباته راضی‌ام
یحیی راجع‌به رضایت از شیخ دیاباته اظهار داشت: “از او راضی‌ام. روی ارسال‌های بلند تاثیرگذار بود و فکر می‌کنم در مجموع عملکردش موفقیت‌آمیز بود.”

* برای سیامک آرزوی موفقیت دارم
یحیی درباره علت جدایی نعمتی عنوان کرد: “ببینید، نمی‌خواهم زیاد در مورد این مسائل صحبت کنم. به‌هرحال هر بازیکن ممکن است بالا پایین داشته باشد و تیم عوض کند یا کادر فنی بخواهد او تیم عوض کند. این فوتبال حرفه‌ای است و سیامک [نعمتی] در این سالها عملکرد خوبی از نظر فنی و اخلاقی داشت. اما متاسفانه شرایط طوری رقم خورد که قرار است از ما جدا شود. برای او آرزوی موفقیت دارم و انشالله هرجا هست موفق باشد.”

* از حامد پاکدل متشکرم
او درخصوص حامد پاکدل نیز گفت: “همچنین از پاکدل هم تشکر می‌کنم. واقعاً بازیکن بااخلاقی بود و از نظر فنی هم هرچیزی در وجودش داشت، گذاشت. از حامد [پاکدل] هم واقعاً متشکرم.”


کد خبر : 1865818 |
30 دی 1401 ساعت 19:13 |
25.2K بازدید |

7
دیدگاه

آن‌ها نیمه اول خوب دفاع و خوب حمله کردند

* بورس بسیاری از مشکلات ما را حل کرد
سرمربی پرسپولیس در مورد اختلاف با مدعیان توضیح داد: “عملکرد ما در فصل گذشته تحت‌تاثیر مشکلات زیادی بود. هم در بحث جذب بازیکن و هم در بحث بازیکنانی که از تیم ما رفتند. شرایط مالی خیلی سختی را داشتیم و شرایط واقعاً برای کار کردن نرمال نبود. پنجره ما بسته بود. نمی‌خواهم درباره مشکلات صحبت کنم اما به‌هرحال با همه مشکلات توانستیم نایب قهرمان شویم. اگر یکی از این مشکلات نبود، شانس قهرمانی هم داشتیم. الآن هم وسط فصل است و بازی‌های سختی خواهیم داشت. لیگ خیلی فشرده‌ای هست، تیم‌ها راحت امتیاز نمی‌دهند و مدعیان قهرمانی هم زیاد هستند. امیدوار هستیم که این روند را ادامه دهیم. حضور آقای درویش، اثرات مثبتی در تیم داشته است. رفتن تیم در فرابورس مشکلات ما را حل کرد و امیدوارم با همدلی و اتحاد بیشتر، با حمایت هواداران، این روند را ادامه دهیم. نیاز داریم همه کمک کنند و همه تمرکز تیمشان را به موفقیت بدهند.”

* هواداران سرمایه پرسپولیس هستند
یحیی در پاسخ به سوالی پیرامون غیبت تماشاگران توضیح داد: “انتظار ما از فدراسیون و وزارت ورزش، این است که پیگیر ورود تماشاگران باشند. تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال با هوادارانشان زنده هستند. وقتی ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم، انتظار داریم از حمایت هواداران استفاده کنیم. در شهرستان هم ما هواداران خوبی داریم. فکر می‌کنم بیشترین ضرر از غیبت تماشاگران را ما می‌کنیم. هواداران ماهیت فوتبال هستند و واقعاً استادیوم خالی هیچ لذتی ندارد. علیرضا بیرانوند درست گفت و این بازی‌ها بازی بدون تماشاگر است و شور و شوقی که باید در وجود بازیکنان و مربیان باشد، یواش یواش از دست می‌رود. تمام سرمایه باشگاه ما هواداران هستند و این فوتبال برای هواداران است. بدون آنها هیچ لذتی از هواداران نمی‌بریم.”

* آن صحنه کاملاً پنالتی بود
سرمربی قرمزها راجع‌به داوری گفت: “من که از دور دیدم. واضح بود که پنالتی است. اما در زاویه دید آقای کاظمی، کور شده بود و دیدنش سخت بود. درمجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشت و از آنها متشکرم.”



منبع

به گزارش “ورزش سه”، پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن، یحیی گل‌محمدی با چهره سرحال در سالن نشست خبری ورزشگاه آزادی حضور یافت و درحالی‌که خبرنگاران منتظر ورود او برای طرح سوال بودند، درباره این دیدار اظهار نظر کرد.


یحیی گل‌محمدی می‌گوید در نیمه دوم بازیکنانش هجومی بازی کردند و می‌توانستند بیشتر گل بزنند.

گل‎‌محمدی: مهدی عبدی مریض شد و خط خورد

* سه امتیازی که گرفتیم خیلی باارزش بود
یحیی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: “قبل از هرچیز جا دارد این برد را به همه هواداران تقدیم کنیم. فکر می‌کنم بازی خوبی بود و سه امتیازی که گرفتیم، سه امتیاز خیلی باارزشی بود. نیمه اول، نیمه دشواری برای ما بود. حریف خیلی خوب دفاع کرد و خیلی خوب به حمله منتقل شد. آنها بازی را برای ما سخت کردند. نیمه دوم نیمه متفاوتی بود، تقریباً نیمه‌ای بود که بازی یک‌طرفه شد و بازیکنان ما توانستند به بازی سرعت بدهند و از موقعیت به‌دست آمده خوب استفاده کنند. می‌توانستیم به گلهایمان هم اضافه کنیم.”

* بازیکنان ما تحت فشار هستند
وی افزود: “برای ما نیمه دوم خیلی بهتر بود. فکر می‌کنم حضور بازیکنان جانشین خیلی در این موضوع تاثیرگذار بود. بازیکنان ما تمرکز خوبی برای پیروزی در این بازی داشتند. گرفتن این سه امتیاز هدف اصلی بازیکنان ما بود و جا دارد بعد از این 90 دقیقه پرفشار، به آنها تبریک بگویم. بازیکنان ما تحت فشار زیادی هستند که نتیجه بگیرند. از تک‌تک آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند را در بازی بعدی هم ادامه بدهیم.”

* در تهران دوست داریم زود به گل برسیم
گل‌محمدی درباره برخی اشتباهات مدافعان گفت: “ما در تهران بازی کردیم و دوست داریم زود به گل برسیم. تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کنند، می‌توانند از ضدحملات استفاده کنیم. فکر کنم بیشتر موقعیت‌های حریف زمانی بود که خودمان توپ داشتیم و در چنین شرایطی فضا ایجاد می‌شود.”

* مهدی عبدی مریض شد
سرمربی پرسپولیس درباره غایبان تیمش توضیح داد: “سعید [صادقی] مصدومیت دارد و مهدی عبدی هم شب قبل از بازی، فکر می‌کنم مریض شد. سیامک [نعمتی] هم از ما جدا شده و به دنبال تیم بعدی است.”